سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تنها ۳۴ درصد مردم شهرستان کاشان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

مهدی دلاوری گفت: متأسفانه اتفاقات خوبی در مورد دز سوم واکسن کرونا در کاشان نیفتاده است ودستگاه‌های خدماتی و اجرایی شهرستان کاشان طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا موظف هستند از ارائه خدمات به افرادی که دز سوم واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند، خودداری کنند.

او با اشاره به حدود ۴۰ درصد از همشهریان کاشانی از دریافت واکسن امتناع کردند، گفت: در بین کودکان پنج تا ۱۲ ساله کاشانی حدود ۱۱ درصد واکسن کرونا را دریافت کردند.

دلاوری می‌گوید خوشبختانه با روند کاهش بستری بیماران کرونایی در منطقه کاشان شرایط کمی بهتر شده است که البته این شرایط بسیار شکننده است و با هرگونه کوتاهی ممکن است شرایط به روال سابق برگردد.

به گفته او از پیک قله شیوع امیکرون در منطقه کاشان عبور کرده‌ایم که امیدواریم همشهریان کاشانی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک شرایط کنونی را ادامه دهند تا به زودی شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس شویم.

دلاوری با اشاره به روند واکسیناسیون در مراکز تجمیعی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنان ادامه دارد، گفت: از شهروندان کاشانی که دز سوم را تزریق نکرده‌اند دعوت می‌کنیم با حضور در این مراکز حتماً دز سوم را دریافت کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: مراکز ارائه خدمات سلامت کاشان در ایام نوروز فعال هستندو تیم‌های بازرسی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ایام نوروز نیز به صورت مداوم ضمن بازدید از واحد‌های صنفی و صنعتی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این واحد‌ها نظارت می‌کنند.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.