سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا شرط سفر نوروزی است و افرادی که این دوز را دریافت نکرده‌اند امکان تردد بین جاده‌ای نخواهند داشت.

پژمان عقدک گفت: طبق مصوبات ستاد ملی کرونا مالکان خودرو‌هایی که ۳ دوز واکسن خود را دریافت کرده‌اند امکان تردد بین جاده‌ای دارند.

او گفت: افرادی که دوز سوم را تزریق نکرده باشند از طریق دوربین‌های راهنمایی رانندگی پلاک خودروی آن‌ها چک می‌شود و روزانه جریمه خواهند شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می‌گوید: در حال حاضر حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون مالک خودرو هنوز واکسینه نشده اند و امکان تردد بین جاده‌ای برای این افراد وجود نخواهد داشت.

عقدک معتقد است: دریافت بلیت‌های اتوبوس، قطار و هواپیما به همین روال است و امکان سفر برای افرادی که واکسینه نشده باشند وجود نخواهد داشت؛ کسانی که قصد سفر دارند موظف هستند در سامانه «ایران من» ثبت‌نام کنند تا امکان اقامت در هتل‌ها را داشته باشند.

او گفت: هتل‌ها نیز موظف هستند کد هوشمند سلامت را داشته باشند و آن را در معرض دید افراد نصب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
من با کمک آی وی اف باردار شدم و دکترم تا هفته ی بیستم اجازه زدن واکسن دوز سوم رو به من نداده ، از طرفی ماشبن به اسم من هست ، حالا تکلیف ما برای ترددهای نوروزی چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
جالب اینجاست که نوبت به واکسن نزده ها که رسیده رنگ بندی رو حذف کردند و جریمه به رنگبندی بستگی نداره!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۲۰:۴۴ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
چرا هیچ کس پیگیر حقی که از واکسن نزده ها پایمال میشه نیست؟ اجبار در زدن واکسن که عوارض داره و مانع از بیماری نمیشه چه معنایی داره؟ آیا فقط واکسن نزده ها بیمار میشند و ناقل هستند؟ دولت واکسن عرضه کنه ولی اجبار نکنه. لطفا خبرنگاران منصف و نمایندگان مجلس به این مساله ورود کنند. ان شاءالله دولت محترم که کارهای ارزشمندی انجام دادند در این مورد هم بازنگری کنند.
آخرین اخبار