معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: زیبا سازی، نظافت شهری و درختکاری در شهر‌های استان باید مد نظر شهرداران باشد.

سید کمال الدین میرجعفریان گفت: توسعه مراکز تفریحی و گردشگری نیز با توجه به نقش مهمی که در جذب و ماندگاری گردشگران دارد، باید در شهر‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در نشست با شهرداران استان با اشاره به بررسی نقاط مختلف شهر که برای سرمایه گذاری در موضوعات مختلف مناسب می‌باشند، خواستار فعال سازی هیات عالی سرمایه گذاری برای ارائه نظر به نقاط قوت و ضعف شهر در خصوص سرمایه گذاری شد.

میرجعفریان توجه به ایجاد توازن در نقاط مختلف شهر به لحاظ توسعه و عمران را ضروری دانست و گفت: در این راستا لازم است موضوع بازآفرینی شهری با جدیت در تمام شهر‌های استان مورد توجه قرار گیرد.

او در ادامه تکریم ارباب رجوع و تسریع در ارائه خدمات به مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: تکریم ارباب رجوع و اصلاح فرآیند‌ها بخصوص در مراجعات اخذ پروانه‌های ساختمانی به شهرداری‌ها باید مد نظر شهرداران استان باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تعامل و همکاری هرچه بیشتر شورا و شهرداران و نشست‌های مشترک با فرمانداران و اولویت بندی اقدامات بخصوص در بحث پروژه‌های عمرانی و دقت در کیفیت آن را از دیگر اقدامات مهمی عنوان کرد که باید در شهرداری‌ها عملیاتی شود.

میرجعفریان همچنین بر پیگیری جدی برای جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری، سفر‌های شهرستانی استاندار از فرمانداران و اعتبارات شورای برنامه ریزی شهرستان‌ها شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.