مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از آغاز اجرای طرح تشدید بازرسی جهاد کشاورزی ویژه نظارت بر بازار شب عید در این استان خبر داد.

ناصر شعربافیان گفت : با هدف نظارت بر بازار عرضه محصولات بخش کشاورزی اعم از شیر، مرغ، گوشت، تخم مرغ، میوه و سایر تولیدات زراعی و کشاورزی در استان این طرح نظارتی ویژه برنامه‌ریزی شد.

از نیمه دوم آذرماه و با واگذاری حوزه نظارت بخش کشاورزی به این سازمان تعداد ۳۶ نیرو از سازمان صنعت، معدن و تجارت برای نظارت در جهاد کشاورزی مستقر شدند علاوه بر این ۸۳ نفر از کارکنان جهاد کشاورزی در استان نیز به این حوزه اختصاص یافتند و آموزش‌های لازم را فرا گرفتند و در قالب تیم‌های بازرسی ساماندهی شده‌اند.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: مرخصی تمامی نیرو‌های بخش نظارت و بازرسی در استان لغو و تمامی نیرو‌ها به صورت آماده‌باش بر وضعیت عرضه کالا‌های بخش کشاورزی نظارت و با هرگونه تخلف در این بخش برخورد خواهند کرد.

او گفت: برای طرح نظارت نوروزی نیز تعداد ۱۱۹ تیم ۲ نفره با همکاری نیرو‌های داوطلب بسیج ساماندهی شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده مشغول فعالیت نظارتی هستیم.

شعربافیان گفت:  به همکاری و نظارت نامحسوس مردم در روند نظارت بر توزیع و عرضه کالا‌های بخش کشاورزی نیاز است و مجاوران و مسافران می‌توانند با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و نیز تلفن ۱۲۴ گزارش‌های خود را اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.