مسئول هیأت تیراندازی خراسان رضوی:

نگاه مسئولان به ورزش تیراندازی قوی نبوده است

مسئول هیأت تیراندازی خراسان رضوی گفت: نگاه مسئولان به ورزش تیراندازی قوی نبوده و اگر مثل دیگر ورزش‌ها به تیراندازی توجه می‌شد؛ این رشته جایگاه بهتری را دارا بود.

نقدیان گفت: در اداره کل ورزش و جوانان و وزارت مربوطه، بودجه مناسبی برای ورزش تیراندازی وجود ندارد و تا کنون به هیأت تیراندازی کوچکترین مساعدتی نشده است؛ اما هیأت استانی با روش‌های مدیریتی به منابع درآمدی رسیده و به هیآت‌های شهرستانی کمک می‌کند.

به گفته او تیراندازی، به سبب وجود سلاح و تجهیزات ورزش پرهزینه‌ای است و تشکیل یک تیم معمولی با بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه تأمین امکانات اولیه آن همراه خواهد بود؛ به طوریکه بودجه‌های تخصیصی در حد خرید ساچمه است.

مسئول هیأت تیراندازی خراسان رضوی گفت: پیشرفت ورزش تیراندازی در شهرستان‌ها دلگرم کننده است و سعی می‌شود تا حد بضاعت به شهرستان‌ها و باشگاه‌ها کمک‌های فنی از قبیل تامین هدف‌ها و ساچمه می‌شود.

نقدیان گفت: در شهرستان‌های تایباد، تربت جام، طرقبه شاندیز، فیروزه، قوچان، زبرخان و نیشابور، هیآت‌ها با اهتمام ویژه‌ای فعالیت می‌کنند که این موضوع قابل تشویق و فدردانی است.

مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در تایباد با حضور ۴۲ شرکت کننده به مناسبت اعیاد شعبانیه در سالن تیراندازی سردار سلیمانی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار