توانمندی‌های علمی و فناوری جهادگران علمی و فناوری فارس، در نمایشگاهی ارائه شد.

۱۵۰ محصول علمی که در حوزه‌های صنعتی، هوا فضا، صنایع فلزی، آثار علمی دانش آموزان، سوخت مایع، امکانات جابه جایی و انتقال مسافر در فرودگاه ها، محصولات عایق و چسپب‌های ضدآب، محصولات الکترونیکی، مخابراتی و ماهواره و قطعات جنگی و موشک توسط جهادگران علمی و فناوری فارس ساخته شده است، به نمایش درآمد.

معاون علمی- پژوهشی و فناوری سازمان بسیج مستضعفین کشور در بازدید از این نمایشگاه گفت: محصولات ارائه شده در این نمایشگاه بی نظیر و مایع افتخار ایران اسلامی است که با کمترین امکانات توسط جوانان، مخترعان و صنعت گران تولید و عرضه شده است.

سردار رحیمی گفت: از دو روز قبل نقشه راه علمی و فناوری کشور به بسیج مستضعفین استان‌ها ابلاغ شده است که برای موفقیت در این زمینه باید هم افزا شویم.

او گفت: این نقشه پایه‌ای برای برنامه ریزی علمی در کشور است و در این زمینه از همه مخترعان، مبتکرین و صنعتگران حمایت خواهد شد.

معاون علمی- پژوهشی و فناوری سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: با حمایت سازمان بسیج مستضعفین کشور در هر شهرستان یک تشکل رشدی ایجاد خواهد شد و مخترعان و مبتکران عرصه فناوری و علمی می‌توانند در این تشکل استقرار پیدا کنند.

سردار رحیمی گفت: از پایان نامه‌های خوب مقاطع ارشد و دکتری نیز حمایت می‌شود تا نتایج تحقیقاتی و علمی آنها، اجرایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار