ادعای تبانی در فوتسال؛ جدال دو باشگاه مازندرانی لیگ برتر

باشگاه شهروند ساری ادعای عجیبی مبنی بر تبانی در یک دیدار لیگ برتری کرده و در هفته آینده برابر مس سونگون حاضر نخواهد شد.

هفته بیست‌وششم و پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال روز جمعه برگزار می‌شود و تیم دوم سقوط‌کننده به این لیگ یک در این هفته مشخص خواهد شد. پیش از این تیم ملی‌حفاری سقوطش قطعی شده و حالا شهروند ساری نزدیک‌ترین گزینه به سقوط است.

شهروند در آخرین دیدار خود باید برابر مس سونگون قرار بگیرد و حالا این باشگاه مازندرانی با ارسال نامه‌ای به سرپرست فدراسیون فوتبال اعلام کرده که با توجه به اتفاقات دیدار زندی بتن کلاردشت و راگای ری، در دیدار برابر مس سونگون حاضر نمی‌شود.

سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند نیز این خبر را تایید کرده و اعلام کرد که اتفاقات دیدار زندی بتن و راگا کاملاً مشخص بوده و در در این دیدار تبانی انجام گرفته است.

صابر زندی مدیرعامل باشگاه زندی بتن هم به دنبال ادعای باشگاه شهروند ساری مبنی بر بروز تبانی در دیدار زندی‌بتن کلاردشت و راگا شهرری، گفت: متاسفانه نامه زشت مدیرعامل باشگاه شهروند ساری را که سراسر تهمت و بهتان به تیم زندی‌بتن کلاردشت بود را در رسانه‌ها دیدم و واقعا جمله‌ای جز ابراز تاسف نباید گفت چراکه به عنوان یک باشگاه مازندرانی هر چه خطاب به این ادعای سخیف بگویم خودزنی است.

به گفته زندی از آنجا که زندی‌بتن متعلق به مردم عزیز کلاردشت است مجبور به پاسخگویی هستم، اما‌ای کاش مدیری با ۲۰سال سابقه، ماهیت رشته فوتسال و اتفاقاتی که در صدم ثانیه‌ها رخ می‌دهد را برای فرافکنی نزد هواداران تیمش متهم به تبانی نمی‌کرد و با تماشای فیلم بازی به شعور هواداران و علاقمندان به فوتسال توهین نمی‌کرد.

او می‌گوید: کاش دقت می‌کردند که زندی‌بتن در این بازی چند بار به دیرک دروازه حریف کوبید و گل‌های دقایق پایانی چگونه با تغییر جهت پس از برخورد به پای بازیکنان خود وارد گل ما شد. ما با وجدان راحت می‌گوییم که به عنوان یک مازنی تمام توان خود را به دلیل تعصب به مازندران و تیم ریشه‌دار شهروند گذاشتیم، اما اتفاقات بازی نتیجه‌ای را رقم زد که هنوز در باور خود ما، کادر و بازیکنان بومی و متعصب بعضا ساروی تیم ما هم نیست.

به گفته مدیرعامل باشگاه زندی‌بتن شاید نباید می‌گفتم، اما همه می‌دانند که به واسطه هم استانی بودن با شهروند و احترامی که ما هم مثل همه مردم ایران و مازندران برای شهروند با سابقه قائل هستیم، شخصا پاداش این بازی را همچون بازی‌های بزرگ تیم دو برابر کردم و سرمربی و بازیکنان ما چگونه به آب و آتش زدند، اما دوستان امروز برای فرار از فشاری که بر این تیم پرهوادار وارد شده به عوض واگویه مشکلات واقعی تیم خود، ماهیت بازی ما و راگا را زیر سئوال می‌برند.

او می‌گوید: این بازی به صورت زنده پخش شده و فیلم آن در دسترس عموم و کارشناسان است و به جهت این تهمت و بهتانی که به تیم نماینده شهرستان کلاردشت زده شد حق شکایت برای ما باقی است، اما کاش دوستان به جای پرداختن به حواشی بر روی ماندن تیم بزرگ شهروند در لیگ متمرکز می‌شدند تا امروز چنین اتفاقی تلخی برای شهروند در لیگ‌برتر رقم نخورد.
به گفته زندی نامه باشگاه شهروند یک فرافکنی بزرگ است که هواداران فهیم ساروی با هوش بالای خود دلیل آن را به خوبی می‌فهمند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
تبانی در فوتبال ما وجود داره دیگه،یکیش همین تیم استقلال که هر بازی 2 تا پنالتی معیشتی براش میگیرن
آخرین اخبار