تیم شهروند ساری به دلیل اتهام تبانی در دیدار زندی بتن و راگا از بازی هفته پایانی لیگ برتر انصراف داد.

باشگاه شهروند ساری در نامه‌ای خطاب به میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال، در اعتراض به اتفاقات رخ داده در بازی زندی بتن کلاردشت با راگای شهرری که از سوی این باشگاه تبانی خطاب شده است از حضور در بازی هفته پایانی مقابل مس سونگون انصراف داد.

هفته بیست‌وششم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، روز جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ برگزار می‌شود که تنها اتفاق مهم باقیمانده، رونمایی از دومین تیم سقوط‌کننده به لیگ دسته یک است.

در یکی از مهمترین بازی‌های هفته پایانی، شهروند ساری در تبریز مهمان مس سونگون خواهد بود. با این وجود باشگاه شهروند با ارسال نامه‌ای به سرپرست فدراسیون فوتبال اعلام کرد که با توجه به اتفاقات دیدار زندی بتن کلاردشت و راگای ری، در دیدار با مس سونگون حاضر نمی‌شود.

شهروندی‌ها برتری راگا مقابل زندی بتن در کلاردشت را حاصل تبانی دو تیم می‌دانند؛ دیداری که باعث شد راگا با ۱۹ امتیاز به جایگاه یازدهم جدول لیگ برتر صعود کند و شانس زیادی بابت بقا در مسابقات به دست بیاورد.

سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری گفت: تجربه ۲۰ساله من در فوتسال نشان می‌دهد این اتفاقات پایدار نمی‌ماند و تیم‌هایی که دست به چنین کار‌هایی می‌زنند، بیشتر از یکی دو سال در لیگ برتر نمی‌مانند.

اتفاقات دیدار زندی بتن و راگا کاملاً مشخص بود. من نامه انصراف از دیدار با مس را به فدراسیون فوتبال ارسال کردم و شرایط را به اطلاع سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فوتسال رساندم.

پیش از این سقوط حفاری اهواز به لیگ دسته اول فوتسال قطعی شده است.

تیم زندی بتن کلاردشت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال در خانه ۳بر۲ مغلوب راگا شهرری یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته یک شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار