بنیاد نخبگان کشور در مراسمی از دکتر فرهنگ بابا محمودی متخصص بیماری‌های عفونی قدردانی کرد.

مراسم تکریم دکتر فرهنگ بابامحمودی، استاد دانشگاه علوم پزشکی مازندران و متخصص بیماری‌های عفونی از سوی بنیاد نخبگان استان صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار  و از کتاب زندگینامه‌ او با عنوان " فرشتگان بر دستان استاد بوسه می‌زنند " رونمایی شد.

در این مراسم  نامه‌ و لوح سپاسی از سوی دکتر سورنا ستاری رییس بنیاد نخبگان کشور به همراه هدایای از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، نظام پزشکی استان و بنیاد نخبگان استان به دکتر بابامحمودی تقدیم شد.

دکتر بابامحمودی فارغ التحصیل فلوشیپ بیماری‌های عفونی و گرمسیری از دانشگاه گلاسگو انگلستان، متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است و در کارنامه علمی او نگارش ۱۱ کتاب، ۲۳ مقاله فارسی و ۲۴ مقاله انگلیسی به چشم می خورد

محمد آزادبخت رییس بنیاد نخبگان مازندران گفت: بعد از اعلام اسامی پیشنهادی از سوی دانشگاه‌های مختلف، بنیاد نخبگان استان امسال بین گزینه‌های مختلف براساس ۴ شاخص فعالیت‌های پژوهشی، فناوری، آموزشی و فرهنگی، استاد بابا محمودی را به عنوان گزینه برگزیده برای تکریم و تجلیل انتخاب کرد.


بنیاد نخبگان مازندران آبان ماه امسال از دکتر نعمت زاده، استاد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی مبتکر و اصلاح کننده نوعی از برنج به نام برنج نعمت  تجلیل به عمل آورده بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
خداوند استاد دکتر بابا محمودی را در پناه خود محفوظ بدارد ، ایشان از افتخارات طالقان خصوصاً زادگاه ایشان روستای دیزان می‌باشند ، روستای دیزان علاوه بر زادگاه این اندیشمند بزرگ ،, زادگاه عالم بزرگ
مرحوم آیت اله شیخ مرتضی دیزانی از استاتید مرحوم آیت الله بهجت و مرحوم علامه جعفری و دیگر بزرگان دینی می باشد
آخرین اخبار