جانشین فرمانده‌کل انتظامی:

دولت و مجلس قوانین حمل سلاح را اصلاح کنند

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با بیان اینکه دولت و مجلس قوانین حمل سلاح را اصلاح کنند، گفت: درخواست پلیس این است که برای حمایت و اصلاح برخی قوانین حمل سلاح فکری شود.

سردار ‌قاسم رضایی‌ در حاشیه دیدار با خانواده شهید سرگرد "پوریا نظری" در کرمانشاه‌  می گوید به خانواده این شهید عزیز به‌سبب شهادت فرزند بزرگوارشان تبریک و به همکاران خود در مجموعه انتظامی سراسر کشور تسلیت عرض می‌کنم.

جانشین فرمانده‌کل انتظامی می گوید امروز پلیس نیز که در شهرها و مرزها در حال خدمت‌رسانی به مردم است به‌سبب نقص برخی قوانین از سوی مجرمان مورد تعرض و تعدی قرار می‌گیرد که درخواست پلیس از دولت، مجلس، رسانه ملی و اندیشکده‌های علمی کشور این است که برای حمایت و اصلاح برخی قوانین حمل سلاح و نیز برخورد با سلاح‌های غیرمجاز وارد میدان شده و برای حل این معضل همفکری کنند و در پی اصلاح آن باشند.

به گفته سردار رضایی دارندگان سلاح غیرمجاز باید بدانند که به هیچ عنوان این سلاح برای آنها امنیت‌آفرین نیست، وجود سلاح‌های غیرمجاز در جامعه باعث آسیب روحی و روانی به مردم می‌شود و فروشنده، خریدار و استفاده‌کننده از آن بدانند که در هیچ جای این کشور در امنیت نخواهند بود.

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور می گوید خواسته مردم و پلیس از دستگاه قضائی تسریع در رسیدگی و قصاص مجرمان در محل است،  بررسی‌ها نشان می‌دهد مجرمانی که جرم‌های مشابهی انجام داده‌اند و پرونده آنها به‌سرعت مورد رسیدگی قرار نگرفته، سبب شده است تعدی و تعرض به مأموران افزایش یابد.

دیدار جانشین فرمانده ناجا با خانواده شهید سرگرد پوریا نظری

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در سفر به کرمانشاه با حضور بر مزار شهید مدافع امنیت "سرگرد پوریا نظری" با قرائت فاتحه به مقام والای این شهید ادای احترام کرد.

سپس جانشین فرمانده ناجا در منزل این شهید حضور یافت و با خانواده اش دیدار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.