در شبانه روز گذشته با ثبت ۲ مورد فوت ناشی از کرونا در خراسان جنوبی آمار جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۳۹۷ نفر افزایش یافت.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: در شبانه روز گذشته از ۱۳۳ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در استان ۴۰ بیمار و از ۳۳۰ آزمایش سریع ۴۰ مورد مثبت جدید کرونا و در مجموع از ۴۶۳ آزمایش ملکولی و سریع  ۸۰ مورد جدید کرونا شناسایی شدند.

به گفته او از این تعداد یک مورد از بشرویه، ۲۷ مورد از بیرجند، ۴ مورد از درمیان، ۳ مورد از زیرکوه، ۱۴ مورد از سرایان، ۳ مورد از سربیشه، ۷ مورد از طبس، ۱۲ مورد از فردوس، ۷ مورد از قاین و ۲ مورد از نهبندان شناسایی شدند.

به گفته او هم اکنون  ۵۹ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۵۴ نفر کرونا مثبتند.

شریف زاده گفت: از این تعداد ۱۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که متاسفانه حال عمومی ۲ نفر وخیم گزارش شده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: در شبانه روز گذشته ۲ مورد جدیدی از فوت ناشی از کرونا در استان ثبت شد که آمار جان باختگان این بیماری در خراسان جنوبی به هزار و ۳۹۷ نفر افزایش یافت.

به گفته او در ادامه روند واکسیناسیون تاکنون ۵۷۹ هزار و ۱۲۲ نفر دوز اول واکسن کرونا، ۵۱۸ هزار و ۴۳۳ نفر دوز دوم ۲۰۵ هزار ۵۷۳ نفر دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند و مجموع واکسن تلقیح شده در استان به یک میلیون و ۳۰۳ هزار و ۱۲۸ دوز رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.