میان رده اپل امشب رونمایی می‌شود

شرکت اپل قصد دارد میان رده خود را با قابلیت‌های پرچمدار سامسونگ به کاربران معرفی کند.

شرکت اپل قصد دارد امشب در یک رویداد از محصولات جدید خود همچون سری سوم  آیفون SE رونمایی کرده و به بازارهای جهانی عرضه کند.

به گزارش سایت digitaltrends، اولین آیفون SE در سال ۲۰۱۶ چند ماه قبل از ارائه آیفون ۷ و ۷ پلاس به بازار‌های جهانی عرضه شد. این گوشی از لحاظ ظاهری شبیه به آیفون ۷ بوده و قابلیت‌های آن را نیز ارائه می‌کرد. این شرکت پس از چهار سال در بحبوحه همه گیری کرونا سری دوم آیفون SE را در بازار‌های جهانی عرضه کرد.

میان رده اپل

گفته شده، SE۲۰۲۰ از لحاظ ظاهری همچون سری قبلی خود مشابه آیفون ۷ است، اما برخلاف مدل قبلی خود عملکردی مانند آیفون ۱۱ دارد. این گوشی میان رده شرکت اپل است و در مقایسه با محصولات دیگر قیمت کمتری را دارد. گفته شده، غول فناوری آمریکا، سری جدید این گوشی را با قیمت پایین‌تر، اما با قابلیت پرچمدار خودکنار چند محصول جدید  امشب رونمایی می‌کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر سری جدید SE۲۰۲۲ مانند پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۲ و آیفون ۱۳ اپل قدرتمند است. در جایی که ممکن است یک گوشی از یک برند اندرویدی مشابه با چهار دوربین و صفحه نمایش فول اچ دی عرضه شود، کیفیت آن چهار دوربین و نمایشگر اغلب نازل می‌شود. اگر اپل یک آیفون SE جدید را در این هفته عرضه کند.


بیشتر بخوانید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار