مدیرتوزیع برق شهرستان مریوان گفت: ۴۰ روستا در این شهرستان مشمول طرح بهارستان می‌شوند که برای اجرای این طرح بیش از ۳۵ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

عبدالرحمن مرادی گفت: در قالب طرح بهارستان شبکه توزیع برق ۴۰ روستا در شهرستان مریوان اصلاح و بهینه‌سازی می‌شودکه تاکنون شبکه برق ۱۳ روستا به طور کامل بهینه‌سازی شده و همچنین عملیات اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق در سایر روستا‌های باقی مانده نیز از پیشرفت ۴۰ درصد برخوردار است.

مدیرتوزیع برق شهرستان مریوان گفت: در شهرستان مریوان ۱۴۹ روستای برقدار وجود داردو با اجرای این پروژه‌ها علاوه بر مقاوم سازی و حفاظت فیزیکی از شبکه برق، درمجموع شبکه برق بیش از ۲۰ هزار مشترک در روستا‌های شهرستان مریوان پایدار می‌شود.

به گفته او اعتبار تخصیص داده شده به اجرای طرح بهارستان در شهرستان مریوان را ۳۵ میلیارد ریال می باشد.

مرادی می گوید:جابجایی ومقاوم سازی پایه‌های برق درمعابر روستایی، تامین ولتاژ مطمئن مشترکین روستایی، اصلاح روشنایی معابرعمومی روستاها، اصلاح فرسودگی شبکه برق روستا‌ها مشمول طرح وتوسعه شبکه وتامین برق متقاضیان جدید انشعاب از اهداف طرح بهارستان محسوب می‌شود.

مدیرتوزیع برق شهرستان مریوان گفت گفت:توجه ویژه به تأمین برق روستا‌ها و همچنین رفع مشکلات احتمالی روستا‌ها در حوزه‌های تأمین برق مطمئن و پایدار می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه پایدار باشدکه این امرخودنیز منجر به توسعه اشتغال و مهاجرت معکوس در روستا‌ها می‌شود.

مقرر است امسال شبکه برق ۴۲۰ روستای استان کردستان در قالب طرح بهارستان اصلاح و بهسازی شود که این طرح تاکنون در ۱۷۱ روستای مورد هدف به طور کامل اجرا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.