کاترین شکدم ضمن مضحک خواندن شایعات مطرح شده مبنی بر رابطه داشتن او با برخی مسئولین ایرانی، هدف از این اقدام را تخریب چهره نظام عنوان کرد.

«کاترین شکدم» نامی است که این روز‌ها به ابزاری برای تخریب نظام و مسئولین آن توسط جریانات ضدانقلاب و انحرافی تبدیل شده است. پس از انتشار یک یادداشت توسط این خبرنگار غربی در یک نشریه متعلق به رژیم صهیونیستی، سنگین‌ترین و غیرمنصفانه‌ترین تهمت‌ها به مسئولین نظام نسبت داده شد و در روز‌های اخیر تقریبا سوژه اصلی برای تخریب نظام در شبکه‌های اجتماعی بود. در گفتگویی که خبرنگار ایسکانیوز با این خبرنگار غربی انجام داد، ضمن رد تمام شایعات و تهمت‌های مطرح شده، آن‌ها را یک بازی رسانه‌ای غیراخلاقی عنوان کرد.


بیشتربخوانید


شکدم با تاکید بر اینکه تمام داستان‌هایی که این روز‌ها علیه او در ایران مطرح شده، کذب محض است اظهار کرد: من جاسوس نیستم و اسرار دولتی ندارم که به اسرائیلی‌ها بفروشم. وی با بیان اینکه اسرائیلی نیست، گفت: اصل و نسب یهودی داشتن مساوی با اسرائیلی بودن نیست.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مطالب مطرح شده در رسانه‌ها را تایید می‌کند؟ عنوان کرد که حضورش در ایران صرفا برای شرکت در کنفرانسی بوده که برخی مسئولین هم در آن حضور داشته‌اند.

این خبرنگار غربی ضمن غیر اخلاقی خواندن تهمت‌های نسبت داده شده به او و برخی مسئولین، آن‌ها را «یک عملیات روانی» معرفی کرد که با اهداف و اغراض خاص انجام شد.

به گفته شکدم حتی فکر اینکه مسئولین با او رابطه داشته‌اند، ادعایی مضحک است و طرح کنندگان آن به دنبال تخریب چهره حکومت ایران بوده‌اند.

شکدم ادامه داد: احتمالا، چون پیشینه یهودی داشته عده‌ای به خود اجازه داده‌اند که چنین تهمت‌هایی را به او نسبت بدهند. او تاکید کرد که بار‌ها علیه سوء استفاده‌های اسرائیل صحبت کرده و از فراموش کار بودن افکار عمومی انتقاد کرد.

وی همچنین در مورد ادعای اینکه سفر اربعینش با اهداف جاسوسی بوده، گفت: از چه چیزی و چه کسی باید در این سفر جاسوسی می‌کرده؟ این سفری است که همه می‌روند و یک امتیاز برای آن‌ها محسوب می‌شود.

شکدم در مراسم اربعین

او در انتها ضمن تاکید مجدد بر عملیات روانی بودن شایعات مطرح شده، آن را اقدامی زشت و غیراخلاقی خواند.

منبع: ایسکانیوز

برچسب ها: کاترین شکدم ، جاسوسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الهه وظری
۱۶:۰۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
آره خب همیشه این نظام و مسئولین پاک پاک بودند
Iran (Islamic Republic of)
وکیل
۱۰:۴۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام‌. ببخشید شماها حالتون خوبه ؟ خواهر کاترین مگه اینارو تنهایی به خودت گفته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
اگر ایشان تمام ادعا هایش را تکذیب کرده پس چرا حجابش را برداشته اوکه درمصاحبه تلویزیونی کاسه داغ تر از آش شده بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
شما هم کردیش
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۱۵ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
ببخشید میشه برای ما بی سوادان کم شعور بی خرد بفرمایید و توضیح دهید دقیقا وظیفه جاسوسها در یه مملکت که نفوذ می کنند چیست ؟ و ماموریتشان برای کشور مطبوعشان چیست ؟ آیا غیر از این است که آموزش حرفه ایی دیده اند که نفوذ کنند و اطلاعت واقعی مستندات واقعی را از کشوری به کشور خودشان انتقال دهند و اخبار سری را برای کشورشان مخابره کنند اگر اینگونه است که شما می گویید به جاسوسان هر کشوری باید بگویند دروغگویان شایعه پراکنان شایعه سازان هر چند حاکمان و رسانه های خبری کشورهای دشمنان ایران اسلامی عزیزمان کارشان تخریب و ضربه زدن به نظام مقدس مردمی ایران اسلامی هست . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
Danial
۲۱:۵۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
بی‌سواد گرامی، کشور متبوع درسته نه مطبوع.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۴۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
ممنونیم با سواد گرامی که کلمه متبوع رو یادمان دادی . با تشکر .