مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: به همت صداوسیمای البرز مرکز نیکوکاری رسانا باهدف ترویج هر چه بیشتر فرهنگ خیر و احسان افتتاح شد.

آقای محمدی فرد گفت: هدف اصلی از راه‌اندازی این مرکز نیکوکاری انجام فعالیت‌های تخصصی درزمینه رسانه است که می‌تواند ترویج فرهنگ خیر و احسان در سطح جامعه را راهبری نماید.

او گفت: افتتاح مرکز نیکوکاری در اداره کل صداوسیمای البرز می‌تواند به جهت‌بخشی صحیح در فعالیت‌های گسترده خیران در سطح جامعه کمک کند چراکه رسانه ملی همچنان معتبرترین منبع برای مردم می‌باشد.

آقای محمدی فرد گفت: شفافیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی و ازجمله کمیته امداد امام خمینی (ره) مطالبه مردم می‌باشد که مرکز نیکوکاری رسانا با نگاهی تخصصی این وظیفه حساس را بر عهده خواهد داشت و انعکاس‌دهنده فعالیت‌های این نهاد و سایر خیران جامعه خواهد بود.

او گفت: این مرکز علاوه بر فعالیت‌های تخصصی در امور خیر مانند اکرام ایتام، آزادی زندانیان، اطعام، جهیزیه و... که بیشتر بین مردم شناخته‌شده می‌باشند به خلق ادبیات و نوآوری در موضوعات نوین نیکوکاری خواهد پرداخت.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز از تمام خیران دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از ۳۷۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، نیازمندان رادرقالب جشن نیکوکاری یاری نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.