مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: آرزو‌های ۳۷۰ کودک موردحمایت، با رقمی به ارزش ۲۴۲ میلیون تومان توسط حامیان نیکوکاران این استان برآورده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به هدف برگزاری جشن آرزو‌ها مبنی بر برآورده کردن آرزو‌های ایتام تحت حمایت این نهاد، گفت: آرزو‌های کودکان موردحمایت کمیته امداد این استان در قالب نامه‌هایی که توسط خود آنان نوشته‌شده توسط خیران انتخاب و ا برآورده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد البرز بابیان این که کمیته امداد این استان در حال حاضر ۳۱۰۱۵ حامی حمایت ۱۵۳۳ یتیم و ۳۴۱۲ فرزند محسنین را بر عهده‌دارند، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون آرزو‌های ۳۷۰ کودک موردحمایت کمیته امداد امام (ره) این استان توسط حامیان نیکوکاران  البرزی با رقمی به ارزش ۲۴۲ میلیون تومان برآورده شده است.

محمدی فرد با اشاره به حمایت مطلوب خیران از ایتام و فرزندان محسنین در این استان، گفت: دوچرخه، تبلت، لباس، انواع اسباب‌بازی، لوازم‌خانگی و هزینه درمانی ازجمله آرزو‌های فرزندان ایتام و محسنین بود که توسط حامیان این استان  برآورده شد.

مدیرکل کمیته امداد البرز افزود: مردم نیکوکار و خیران می‌توانند از طریق تلفن ۲۶۳۲۸۰۱۰۷۱ و همچنین واریز مستقیم از طریق شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۹۷۶ نزد صندوق امداد ولایت این استان، نسبت به واریز کمک‌های خود اقدام کنند.

انتهای پیام / ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.