معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: ۱۷۲ واحد در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن در بافق، دهه فجر سال آینده تحویل متقاضیان می‌شود.

محمد جواد ابوالحسینی گفت: تا تیر سال آینده قسمت سفت کاری و سقف واحدهای طرح نهضت ملی مسکن تکمیل و نازک کاری و باقی فرایند‌هایی که باعث قابل سکونت شدن در واحد‌ها می‌شود، به وسیله خود مردم انجام می‌شود.

او می گوید: غیر از این تعداد، بیش از هزار متقاضی تأیید صلاحیت شده وجود دارد که پیش بینی می‌شود تا پایان پالایش‌ها این عدد به هزار و ۳۰۰ متقاضی برسد.

به گفته ابوالحسینی برای مسکن ملی زمین در نظر گرفته شده است، ولی مشکلی در مجموعه سازمان جنگل‌ها و مراتع و سازمان منابع طبیعی کشور وجود دارد که مقرر شد با نامه‌ای که از استان صادر می‌شود، تا قبل از پایان سال مجوز گرفته و فروردین سال آینده، زمین تحویل پیمانکار شود.

او گفت: فرایند اجرایی از اردیبهشت آغاز می‌شود که بانک مسکن قول مساعدت داد با عقد قرارداد، تزریق مالی به واحدهای احداثی انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی یزد می گوید: مدت زمان بازپرداخت وام، ۲۰ سال در نظر گرفته شده است و برای کسانی که در موعد اول توان بازپرداخت مبالغ سنگین‌تر را ندارند، امکان تقسیط پلکانی نیز وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.