رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه پایان سال و ایام عید بایستی نظارت و بازرسی‌ها بر بازار بیشتر شود تا ثبات و آرامش موجود در بازار حفظ شود.

رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال، با برگزاری مانور‌های نظارتی در کنار گشت‌های بازرسی که به صورت شبانه روزی در جریان است، نظارت و کنترل بر بازار کالا‌های اساسی کشاورزی تشدید می‌شود.

در خصوص توزیع میوه شب عید بایستی نظارت ویژه‌ای توسط تعاون روستایی انجام شود تا میوه خوب، مناسب و با کیفیت توزیع شود.

تعاون روستایی استان نسبت به جانمایی مناسب محل‌های فروش میوه شب عید در سطح استان و شهرستان‌ها و همچنین فعال شدن فروش اینترنتی در پلتفرم‌های موجود تمهیدات لازم را انجام دهد و از روش‌های مختلف از جمله سایت سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی استان اطلاع رسانی مناسب در این خصوص انجام گیرد.

کشاورزی قراردادی بایستی در چند محصول کشاورزی شامل گندم، چغندرقند، برنج و امور دامی در استان عملیاتی شود و تعاون روستایی استان می‌تواند در این موضوع نقش آفرینی کند.

تسریع در ایجاد و عملیاتی کردن پلتفرم هوشمند نظارت بر نانوایی‌های استان و همچنین پلتفرم خرید دام در استان، از دیگر مواردی بود که رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این نشست تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار