جانشین فرمانده انتظامی قم گفت: امسال ۱۵۰۰ کیلو گرم مواد مخدر به آتش کشیده شد تا ان‌شاءالله این بلای خانمان سوز را بتوانیم ریشه‌کن کنیم.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار بهادر اسماعیلی در حاشیه امحای مواد مخدر در استان گفت: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادان متجاهر بوده و همه ساله به صورت مستمر طرح‌هایی بدین منظور در سطح استان اجرا می‌شود.

او گفت: امسال حدود ۴٫۵ تن انواع مواد مخدر با همکاری همه سازمان‌ها و حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی توسط نیرو‌های سخت‌کوش و سبزپوش انتظامی کشف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: همه ساله مراسم امحاء مواد مخدر با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و استانداری و همه سازمان‌ها در سطح استان اجرا می‌شود که در استان قم امسال ۱٫/۵ تن مواد مخدر و به آتش کشیده شد تا ان‌شاءالله این بلای خانمان سوز را بتوانیم ریشه‌کن کنیم.

او ضمن قدردانی از سازمان‌هایی که در این راه با پلیس قم همکاری داشتند، گفت: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با قاچاقچیان، خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر است این طرح کماکان ادامه داشته و با همکاری و حمایت دستگاه قضایی انتظار داریم مردم نیز بیش از پیش به پلیس کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار