تجلیل از جانبازان ۷۰ درصد بمناسبت روز جانباز

عصر امروز در مراسمی بمناسبت ولادت با سعادت قمر منیر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

حجت الاسلام فقیه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان گفت: از پیامبر روایت ایس که خوبی‌های انسان‌ها را ملائکه می‌نویسند و بیان می‌کنند، اما ایثارگری‌های مجاهدان را نمی‌توانند بنویسند، چون جایگاه ایثارگران بسیار والا است.

شخصیتی که ما به ایشان اقتدا کردیم در مقامی هستند که امام جعفر صادق می‌فرماید ، خداوند به حضرت ابوالفضل جایگاهی در آخرت می‌دهد که همه شهدا به آن غبطه می‌خورند.

بهترین امتحان این است که ایثارگران ما سخت‌ترین و دشوارترین صحنه‌ها را پشت سر گذاشتند و با جان ودل در راه کشور و اسلام جان شیرین خود را یپر کردند.

ایشان با اعلان وفاداری برای سید الشهدا (ع) برای حفظ ارزش‌های دین و نشان دادن معنای واقعی مواسات و نیز بیعت با پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین زندگی خود را در طبق اخلاص قرار دادند.

امروز دغدغه جامعه ایثارگران حفظ عدالت و برپایی ارزش‌های نظام و انقلاب است و در این راه سختی‌های بسیاری را تحمل کردند، توزیع عادلانه ثروت شهر از خواسته‌های اولویت دار ایثارگران است تا عدالت به مهنای واقعی در جامعه پیاده شود.

از مسئولین می‌خواهیم عدالت مقرون به واقعیت در جامعه پیاده شود، این مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشتند. ارزش گذاری و خدمت به مردم از منویات امام راحل بود.

در پایان مراسم از جانبازان دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

برچسب ها: ایثارگران ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.