امام جمعه قم به نیابت از رهبر معظم انقلاب با جانبازان دیدار کرد

امام جمعه قم به نیابت از رهبر معظم انقلاب با حضور در منزل تعدادی از جانبازان گرانقدر با آنان دیدار کرد.

آیت الله سعیدی به مناسبت سالروز میلاد مسعود حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در دیدار با جانبازان سرافراز، اسحاق مریدی خائی، اکبر وفایی، و عباسعلی کمالی جانبازان ۷۰ درصد جنگ تحمیلی ضمن تجلیل از مقام و جایگاه شهدا و جانبازان گفت: شهدا و جانبازان ما برای حفظ انقلاب هزینه‌های بسیاری متحمل شده اند و اکنون نظام اسلامی قدردان این جانفشانی‌ها است.

او با بیان این که اباالفضل العباس (ع) الگو و سرمشق جاودانه ایثارگری و جانبازی است، گفت: جانبازان ما با سرمشق گرفتن از حضرت عباس (ع)، در محور جهاد و مقاومت پیشگام و پیشرو بودندواین سرمایه بزرگ این ایثارگران در سرای آخرت است.

سعیدی اخلاص در عمل را درس بزرگ شهدا و ایثارگران عنوان کرد و گفت: ماندگاری و جاودانگی مزد تحمل رنج و زحمات افرادی است که برای خدا کار و جهاد می‌کنند.

امام جمعه قم امروز همچنین از مجتمع درحال ساخت توانبخشی جانبازان و ایثارگران استان در منطقه انسجام بازدید کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با بیان این که عملیات اجرایی این طرح از سال ۸۶ آغاز شده گفت: کمبود اعتبارات عامل اصلی تاخیر در اجرای این طرح بوده است.

حجت الاسلام هنرمند با اشاره به پیشرفت ۹۳ درصدی این مجموعه گفت: تاکنون برای اجرای مجتمع توانبخشی جانبازان و ایثارگران استان ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام طرح به حدود ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

او با بیان این که تامین اعتبار این طرح یکی از مصوبات سفر اخیر رئیس جمهوری به قم بوده است، گفت: تاکنون ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر رئیس جمهوری به این طرح پرداخت شده و با تکمیل اعتبارات نهایتا تا خردادماه توانبخشی جانبازان و ایثارگران استان به بهره برداری کامل خواهد رسید.

گفتنی است: مجموعه توانبخشی جانبازان و ایثارگران در زمینی به مساحت ۲۱ هزار متر مربع و با بنایی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع در منطقه انسجام در حال احداث است و در صورت تکمیل خدماتی از جمله توانبخشی، اقامتی و ورزشی را به جانبازان و ایثارگران استان ارائه می‌دهد.

صبح امروز همچنین امام جمعه، شهرستان‌های جعفرآباد و قنوات با حضور در منزل آزادگان جانباز دفاع مقدس این شهرستان‌ها (سیدمرتضی میرشفیعی، ابوالفضل سلطان و خلیل صالح) ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری، از صبر و مقاومت جانبازان سرافراز اسلام و خانواده آنان تقدیر کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار