مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: به منظور حمایت از دامداران، دولت ماهیانه بخشی از نهاده مورد نیاز دامداران را با ارز دولتی تهیه و به صاحبان دام‌های واجد بیمه توزیع می‌نماید.




علیرضا عرفانی گفت: این نهاده‌ها یارانه‌ای و غیر قابل فروش در بازار می‌باشد و با خریداران و فروشندگان به‌عنوان خرید و فروش عرضه خارج از شبکه، تشکیل پرونده و از طریق دستگاه قضایی برخورد می‌شود.

او گفت: در هفته گذشته با هدف تشدید بر نظارت‌ها و در پی رصد و پایش در سطح علافی‌های تربت جام، توسط بازرسان مدیریت جهاد کشاورزی، مقدار ۱۱ تن خوراک دامی یارانه‌ای کشف و برای عرضه کنندگان پرونده قضایی تشکیل و به تعزیرات معرفی شدند.

به گفته او علاوه بر کشف محموله‌های فوق در پی گزارش و تماس تلفنی و با هماهنگی بعمل آمده با پلیس اماکن و اداره تعزیرات، بار ۲ دستگاه نیسان که در حال تخلیه تعداد ۱۰۰ کیسه خوراک دامی یارانه‌ای در سطح شهر بود، توقیف، محموله فوق صورتجلسه و برای خریدار و فروشنده که رئیس شورای یکی از روستا‌های تربت جام بود پرونده‌ای تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: نهاده‌ها و کالا‌های یارانه‌ای اعم از خوراک دامی، آرد مطالبات مردمی است و با اخلالگران در این حوزه با پشتیبانی و حمایت‌های دستگاه قضایی، وفق وظایف ذاتی به جد و بدون اغماض برخورد می‌شود.

او گفت: هر گونه اخبار حاوی گرانفروشی، کم فروشی و عرضه خارج شبکه را به شماره ۱۲۴ در طول شبانه روز و در ساعات اداری به شماره ۵۲۵۲۶۲۱۶ تماس حاصل نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.