استاندار گلستان گفت: بیش از ۴۵ میلیارد تومان اعتبار در سفر ریاست جمهوری به استان برای تکمیل طرح های بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص یافت.

 زنگانه امروز در دیدار با جانبازان دفاع مقدس گفت: در سفر رئیس جمهور به گلستان اعتبارات مناسبی برای جامعه جانبازان و ایثار گران در نظر گرفته شد.

به گفته استاندار گلستان در این سفر ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل مرکز توانبخشی جانبازان، ۲۰ میلیارد تومان برای پارک سلامت ایثارگران و ۲ میلیارد تومان هم برای ساماندهی گلزار مطهر شهدا تخصیص یافته است.

زنگانه گفت: در رشد اعتبارات تملک دارایی در بودجه سال بعد رتبه ۵ را داریم و البته توانستیم رتبه بودجه جاری استان را در سال بعد به رتبه ۱۲ برسانیم.

او می‌گوید: جزو استان‌هایی هستیم که با برنامه در حال حرکت هستیم و دعای خیر جانبازان و ایثارگران در موفقیت مدیریت استان موثر است.

زنگانه گفت: هدف ما بهره گیری از نیرو‌های توانمند، انقلابی و مردمی است و در این مسیر از مشورت همه دلسوزان استفاده می‌کنیم.

او گفت: جانبازان و ایثارگران در جنگ تحمیلی خدمت خالصانه خود را به مردم انجام دادند و الگوی تلاش و مجاهدت برای نبرد اقتصادی امروز هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.