فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: مهمترین وجه انقلاب اسلامی ماندگاری آن است که به این منظور امام خمینی (ره) بر مبنای دوراندیشی به تشکیل سپاه پاسداران فرمان داد.

سردار حسن شاهوارپور گفت: یکی از مسائلی که در چنین روز‌هایی باید به آن یادآور شد موضوع انقلاب اسلامی است که نشات گرفته از حرکتی است که ۱۴۰۰ سال پیش در روز غدیر آغاز شد و با عنایت خداوند متعال و رهبری حضرت امام (ره)، انقلاب اسلامی برای تشکیل حکومت علوی پایه‌گذاری شد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان می گوید: مهمترین ویژگی سپاه ولایتمدار بودن، ایثار و ازخودگذشتگی، بصیرت و نشاط آن است.

به گفته او سپاه نسبت به ۴۲ سال قبل خود پیشرفته‌تر و سازمان‌یافته‌تر شده و در حوزه‌های مختلف از جمله دفاعی، مهندسی، هواوفضا و فاوا دارای پیشرفت و آمادگی است.

سردار شاهوارپور گفت: صنعت نفت دارای تجارب گرانبهایی است و از نظر علمی و تخصصی جایگاه بالایی دارد و این صنعت بدون حضور کارشناسان خارجی اداره می‌شود.

علیرغم تحریم مطلق صنعت نفت، با تلاش‌های صورت گفته در این صنعت، تحریم‌ها در حوزه تولید و فروش نفت کم‌اثر شده‌است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از مدیران عامل شرکت‌های تابع وزارت نفت در خوزستان خواست نسبت به تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج و فعالیت‌های مرتبط با مسئولیت‌های اجتماعی خود بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.