مراسم افتتاح بلوار سردار شهید اسماعیل صادقی و ۱۲ پروژه شهری دیگر و آغاز ویژه برنامه‌های روز ملی درختکاری در قالب پویش «درخت دوستی بنشانیم» با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان قم برگزار شد.

مراسم افتتاح بلوار سردار شهید اسماعیل صادقی و ۱۲ پروژه شهری دیگر و آغاز ویژه برنامه‌های روز ملی درختکاری در قالب پویش «درخت دوستی بنشانیم» به صورت مجازی و برخط در سالن رضوان شهرداری برگزار شد که پروژه‌های افتتاح شده از جمله ۱۰۰ پروژه جدید شهرداری قم است که از دهه مبارک فجر تا پایان امسال هر هفته چند مورد از آن‌ها افتتاح و بهره‌برداری یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

احداث بلوار سردار شهید صادقی، در حدفاصل کمربندی امام علی (ع) و بلوار ۱۵ خرداد بالغ‌بر سه هزار و ۷۴ میلیارد ریال برای شهرداری قم هزینه برده است.

خانواده شهید اسماعیل صادقی نیز در این مراسم حضور داشتند و با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار و حسین اسلامی رئیس شورای شهر دیدار کردند و آیت‌الله سعیدی نیز از ایثار و فداکاری پدر شهید این خانواده تشکر کرد.

در پایان این مراسم پوستر پنجمین دوره پویش «درخت دوستی بنشانیم» در آستانه روز درختکاری در قم رونمایی شد و حاضران به این پویش پیوستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
مبلغ اعلامی برای احداث بلوار شهیدان صادقی واقعی نیست. این عدد خیلی بالاست
آخرین اخبار