معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری با اشاره به ساخت بیش از هزار و ۲۰۰ بند با مشارکت خیرین در حوضه‌های آبخیز کشور گفت: اکنون در ۱۳ استان فعالیت‌های آبخیزداری را با مشارکت خیرین دنبال می‌کنیم و در برخی استان‌ها مجمع خیرین را تشکیل داده‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - پرویز گرشاسبی امروز در دیدار جمعی از مسئولان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری با آیت‌الله عبدالله جوادی آملی که در بیت این مرجع تقلید انجام شد، با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ درختکاری گفت: سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در حوزه تبلیغ و ترویج به دستاورد‌های قابل توجهی رسیده است و اکنون انتظار داریم که در مساجد و حوزه‌های علمیه اتفاقات جدیدی رخ دهد و در این راستا امیدواریم بتوانیم از ظرفیت خیرین نیز استفاده کنیم.

معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: اکنون نیز در ۱۳ استان کشور فعالیت‌های منابع طبیعی را با خیرین دنبال می‌کنیم و تا به امروز با مشارکت این افراد هزار و ۲۰۰ بند ایجاد شده و مجمع خیرین نیز در برخی استان‌ها تشکیل شده است.

گرشاسبی گفت: زندگی انسان در یک منطقه باید به امنیت پایدار برسد تا بتواند در دیگر حوزه‌ها نیز ورود کند و می‌توان گفت حفظ و توسعه منابع طبیعی یکی از مهم‌ترین موضوعات در عرصه‌های تبلیغی است و اگر ترویج و تبلیغ کاربردی دنبال شود می‌توانیم زودتر به نتایج مورد نظر نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف برسیم.

معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری با تاکید بر اینکه هفته منابع طبیعی فرصت مناسبی برای یادآوری آموزه‌های حوزه منابع طبیعی است، گفت: برای اینکه بتوانیم از ظرفیت عموم مردم در این حوزه استفاده کنیم نیازمند مشارکت طلاب و مبلغان هستیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار