تیم والیبال گیتی‌پسند در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته‌اول، در یک جدال حساس، گل‌گهر را ۳ بر ۲ شکست داد.

مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته‌اول باشگاه‌های کشور از روز شنبه چهاردهم اسفندماه در سالن فدراسیون والیبال جمهوری‌اسلامی ایران آغاز شد و چهار تیم در دو دیدار برای صعود به فینال به مصاف یکدیگر رفتند.

دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته‌اول با برگزاری دیدار بسیار مهم و جذاب گیتی‌پسند اصفهان و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۸ پیگیری شد.

گیتی‌پسند پس از صدرنشینی مقتدرانه در مرحله گروهی و پیروزی دو دیدار از سه بازی مقابل اسپورت‌هوشیار تبریز در دور یک‌چهارم نهایی به این مرحله رسیده بود؛ گل‌گهر نیز با عبور از آریا تنکابن راهی نیمه‌نهایی شده بود.

در این دیدار مهیج و جذاب، گیتی‌پسند موفق شد ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ از آن خودش کند.

در ست دوم نوبت به گل‌گهر رسید که با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ کار را در ست‌ها به تساوی بکشاند.

ست سوم، همه‌چیز نزدیک‌تر و تشخیص برنده سخت شد، اما این شاگردان سعید عقیلی در گیتی‌پسند بودند که ۲۸ بر ۲۶ گل‌گهر را شکست دادند.

گل‌گهر که چیزی برای از دست دادن نداشت با تمام وجود به ست چهارم آمد و در یک رالی پیچیده، ۲۷ بر ۲۵ مقابل حریف اصفهانی‌اش به برتری رسید تا همه‌چیز به دست آخر بکشد.

در ست پنجم و پایانی، عملکرد قدرتمندانه نماینده شایسته اصفهان، آنان را پیروز بازی کرد و نتیجه ۱۵ بر ۱۳ نام گیتی‌پسند را به‌عنوان برنده دیدار مشخص کرد.

دیدار برگشت این دو تیم روز سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه ساعت ۱۵ در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود. در صورت پیروزی گیتی‌پسند در آن جدال، علاوه‌بر فینالیست شدن صعودش به سوپرلیگ والیبال ایران را قطعی خواهد کرد و اگر گل‌گهر در آن دیدار به پیروزی برسد کار به بازی سوم کشیده می‌شود؛ دیداری که در روز چهارشنبه هجدهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

گیتی‌پسند با پیروزی روحیه‌بخش در این دیدار، یک گام تا فینالیست‌شدن لازم دارد؛ آن هم در حالی که بودجه ۵۰۰ میلیونی گیتی‌پسندی‌ها برای این فصل با بودجه چندین میلیاردی گل‌گهر قابل مقایسه نیست اما عملکرد تحسین‌برانگیز شاگردان عقیلی نماینده اصفهان را در آستانه لیگ‌برتری شدن قرار داده است.

همچنین در صورت صعود گیتی‌پسند به فینال، این بازی به‌صورت تک بازی در روز جمعه بیستم اسفندماه برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.