مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: سال آینده، ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی با همکاری بسیج سازندگی در استان ساخته خواهد شد.

آقای محمدی گفت: امسال ۴۴۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، ساخته و تحویل داده شد.

این واحد‌های مسکونی با مشارکت بنیادمسکن و بسیج سازندگی سپاه استان ساخته شده است.


بیشتر بخوانید


سال آینده، ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی با همکاری بسیج سازندگی و دو هزار واحد دیگر نیز در قالب طرح جهش ملی مسکن در استان ساخته خواهد شد.

امسال سه هزار و ۷۵۰ شغل برای مددجویان چهارمحال و بختیاری ایجاد شد و همچنین یک هزار و ۳۴۱ خانوار با استفاده از طرح‌های اشتغالزا از پوشش کمیته امداد خارج شدند.

کمیته امداد استان در نظر دارد برای ۱۰ هزار نفر از مددجویان در سال آینده در زمینه‌های مختلف کشاورزی، خدماتی، فنی و دانش بنیان اشتغال ایجاد نماید.

سامانه سها در چهارمحال و بختیاری راه اندازی شده است که با اتصال به شبکه بانکی، ثبت احوال، ثبت اسناد، تأمین‌اجتماعی، بهزیستی و... به شناسایی و حمایت از نیازمندان واقعی می‌پردازد.

این سامانه همچنین به حفظ کرامت خانواده‌های مددجویان کمک می‌کند و در حال حاضر هر خانواده‌ای که احساس می‌کند می‌تواند خدمتی را از کمیته امداد دریافت کند با ورود به این سامانه و ثبت اطلاعات خود، در کمترین زمان همکاران اطلاعات را بررسی و خدمات لازم را به آن خانوار ارائه می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار