در هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان تیم شهرداری همدان، امروز میزبان تیم مدعی آرمان گهر سیرجان است.

هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان در حالی امروز (شنبه) در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که شهرداری در همدان جدال سخت و دشواری را باید مقابل تیم مدعی آرمان گهرسیرجان برگزار کند.

شاگردان رضا طلایی منش از ۱۹ بازی انجام داده در این مسابقات چهار برد، ۱۱ تساوی و چهار شکست را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند تا در نهایت با ۲۳ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی بازی‌ها قرار بگیرند.

جایگاهی که متزلزل است و چه بسا با از دست دادن امتیازی دیگر آن‌ها را به سمت تیم‌های قعرنشین هدایت کند، بنابراین شهرداری چاره‌ای جز برتری در بازی امروز ندارد.

تیم تحت هدایت طلایی منش هفته قبل برابر تیم پرستاره ملوان خوب بازی کرد و دریافت گل این تیم نیز روی کار تاکتیکی قو‌های سپید و گلزنی یکی از خرید‌های مطرح ملوانی‌ها بود.

شکست هفته گذشته باعث شد تا شهرداری به جمع تیم‌های نیمه دوم جدول بپیوندد که از نظر امتیازی نزدیک به هم هستند و هر اشتباهی در بازی‌های باقی مانده، جبران آن را سخت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.