رئیس هیئت تیراندازی گفت: کمبود سلاح در سالن تیراندازی مشکل اصلی این رشته ورزشی است که رفع آن نیازمند ورود مسئولین این شهرستان است.

علی اکبر سیفی عارف گفت: اسدآباد دارای استعداد‌های بسیار خوبی در این رشته است که نیاز به آموزش دارند واستقبال شهروندان از این رشته هم بسیار عالی بوده است.

سالن تیراندازی اسدآباد بهمن ماه امسال با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد که در طی این مدت کوتاه استقبال بسیار خوبی از این رشته شده است.

او گفت: چهار مربی آقا و خانم دارای مدرک فدراسیون امر آموزش علاقمندان را برعهده دارند.

سیفی عارف گفت: سلاح‌های استفاده شده در سالن تیراندازی اسدآباد حرفه‌ای ست و معتقدم استعداد‌های اسدآباد در صورت شناسایی و آموزش اصولی مدعی کسب مقام‌های بین المللی هستند.

او گفت: باتوجه به پتانسیل بالای این رشته، سرمایه گذاری بر روی آن دارای سوده بوده و باعث بالارفتن پرچم کشورمان در میادین مختلف خواهد بود.
سیفی عارف مهمترین یکی دیگر از مشکلات موجود در سالن تیراندازی را وضعیت گرمایشی آن عنوان کرد.

او گفت:باتوجه به اینکه این سالن در طبقه بالای استخر شهید سلیمانی قرار دارد گاز آن به استخر متصل است که هم اکنون وصل نشده و با وسیله‌ای دیگر این سالن را گرم نگه می‌داریم.

او از مسئولین شهر خواست در تأمین سلاح‌های بیشتر به هیئت تیراندازی کمک کنند چرا که هم اکنون در این سالن ده خط (سیبل) و تنها چهار سلاح وجود دارد.

او در ادامه گفت: تیر سلاح‌های سالن اسدآباد ضرری نداشته و در حد سوراخ کردن کاغذ است.

سیفی عارف گفت:طبق مبانی اصیل دینی، تیراندازی ورزش مفرحی برای روح و روان است و استرس و اضطراب را از ورزشکار دور می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.