در همایش جهاد تبیین بر ضرورت شناسایی و معرفی ظرفیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید شد.

 در این همایش که صبح امروز با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در قم برگزارشد، حجت الاسلام والمسلمین رجبی رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی، جهاد تبیین را از رسالت های اصلی روحانیت برشمرد و گفت: طلاب و حوزویان در عرصه های مبانی فکری و اعتقادی جامعه، ارزش ها و هنجارها، سبک زندگی، بعد اخلاقی و معنوی و بصیرت افزایی باید به صورت ایجابی و سلبی فعالیت نمایند و هجوم فرهنگی و فکری دشمن را شناسایی و با آن مقابله کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی ،رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت در جهاد تبیین باید آحاد جامعه و فرهیختگان بسیاری از مبانی اجتماعی، فکری و عقیدتی را از متولیان و مسئولان مطالبه کنند.

او با اشاره به اهمیت و نقش فضای مجازی در زندگی امروز مردم و تلاش دشمن برای القا و انتقال اهداف خود در قالب این فضا گفت: امروز در کشور ما همانند بسیاری از کشورهای دیگر ،فضای مجازی باید مدیریت شود.

این نماینده مجلس با تاکید براین‌ که طرح حمایت از کاربران فضای مجازی به دنبال محدودیت در اینترنت نیست و مخالفان این طرح آن را به گونه ای دیگر عنوان کردند گفت: در صورت تصویب این طرح پهنای باند اینترنت افزایش می یابد و اینترنت با سرعت بیشتر و قیمت پایین تر به دست مصرف کننده می رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار