سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: گازرسانی به ۱۸ روستا در بخش لوداب شهرستان بویراحمد بهره برداری شد.

با حضور مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون طرح گازرسانی به ۱۸ روستا در شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید.

سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بهره برداری از این طرح  گازرسانی هزار و ۹۲ خانوار با جمعیت بیش از ۴ هزار و ۵۵۰ تن در این روستا‌ها از نعمت سوخت طبیعی برخوردار شدند.

ریحان بهادر اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح بزرگ گازرسانی را ۱۸۲ میلیارد ریال اعلام کرد و می گوید: برای اجرای این طرح ۸۶ کیلومتر شبکه گذاری لوله پلی اتیلن اجرا شده است.

او گفت: روستا‌های تهلیان، برآفتاب تهلیان، چشمه پوتی، له فراخ، دره تی له فراخ، دسیری، ده سرشک، زیرتوت، طوف فاضل تهلیان، له فراخ مله نامداران و چشمه لیرو از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

به گفته سرپرست شرکت گاز استان، علاوه بر این روستا‌ها، روستا‌های سروزگ دره بید، طوف دره بید، آب سردان تل دراز، آب کاسه تل دراز، مورتوت، ساختمان کهیار دره بید، دم سم لوداب، ملا دارا و سرتلی نیز گازرسانی شدند.

همچنین در این سفر نمایده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مسئولان استانی از روستا‌های چونگ، گردنگاه، انارک، دلی تا و تنگ یار، آبمورد، ده سوخته، ده هود، وحدت، دره گورو، برمیون، آب لون و اشکفت سیاه در بخش لوداب بازدید و از نزدیک مشکلات و درخواست‌های مردم این روستا‌ها را بررسی کرد.

روشنفکر عمده درخواست‌های مردم این روستا‌ها را رفع مشکلات جاده‌های ارتباطی، گازرسانی، برقراری خطوط اینترنت و نصب دکل تلویزون اعلام کرد و گفت: تلاش می‌شود درخواست‌های مردم این روستا‌ها که به حق هم هستند از طریق مسئولان استانی و کشوری پیگیری و رفع شود.

او با بیان اینکه مسئولان در این سفر از نزدیک مشکلات مردم را از آنان شنیدند می گوید: مقرر شد این درخواست ها در شورا‌ها و کمیته برنامه ریزی و شورای اداری با حضور مدیران خدمات رسان بررسی و با سرعت بیشتری این نیاز‌ها رسیدگی و عملی شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.