اهالی روستای چال شاهین استان کهگیلویه و بویراحمد درخواست فراهم شدن امکانات رفاهی در این روستا را دارند.

روستای چال شاهین در بخش لوداب استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است و این روستا فاقد امکانات رفاهی از قبیل لوله کشی گاز و آب است و همچنین جاده این روستا به طول ۷ کیلومتر به صورت خاکی است.

اهالی این روستا از چنین وضعیتی گلایه مندند و از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکل هستند.

بخشدار لوداب  گفت: متاسفانه به دلیل صعب العبوری، کوهستانی و برف گیر بودن راه ارتباطی این روستا خدمات دهی کمی سخت و کندتر انجام می گیرد.

بی نیاز می گوید: البته روستای چال شاهین آب لوله کشی قبلی دارد اما همانند سایر روستاهای این منطقه دچار بحران کم آبی شده است و گازرسانی به این روستا با توجه به صحبت مسئولین شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در مرحله های بعدی و در صوت زیر سازی جاده ارتباطی مهمان خانه های اهالی روستای چال شاهین می شود.

او می گوید: نبودن زیر سازی جاده های ارتباطی که اصلی ترین و مهم ترین دغدغه مردم این روستا می باشد، سد معبری شده برای رسیدن و دریافت خدمات رفاهی به این روستا است.

به گفته بخشدار لوداب، پیمانکار جاده روستای چال شاهین را خاک برداری کرده اما در ادامه کار با کمبود و نبود بودجه روبرو شده است و همچنین کمبود و خراب بودن ماشین آلات راهسازی نیز مزید بر علت شده است.

بی نیاز به اینکه مشکل امکانات رفاهی این روستا را از فرماندار و اداره راهداری پیگیری کرده و راهداری بودجه ای را اختصاص داده اما همچنان منتظر دریافت بودجه هستیم گفت: برف و باران حدود ۳ ماه راه ارتباطی مردم این روستا را با مشکل روبرو کرده بود.

روستای چال شاهین با ۴۳ خانوار و جمعیتی حدود ۱۴۶ تن در انتظارند مسئولین آستین همت بالا بزنند و در صدد رفع مشکات این مناطق بر بیایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.