مدیر کل بهزیستی کرمانشاه با اشاره به خدمات‌رسانی بهزیستی استان به بیش از ۱۷۲ هزار نفر، گفت : در حال حاضر در بهزیستی استان ۳۵ هزار خانوار مستمری‌بگیر داریم.

فرحناز محمدی گفت : خدمات‌رسانی بهزیستی استان به بیش از ۱۷۲ هزار نفر است در حال حاضر در بهزیستی استان ۳۵ هزار خانوار مستمری‌بگیر داریم که پرونده‌های آن‌ها در ۸۰ مرکز مثبت زندگی در سطح استان موجود است.

به گفته مدیر کل بهزیستی کرمانشاه با اشاره به وضعیت تورم و وضعیت اقتصادی حاکم در کشور، جامعه هدف بهزیستی یکی از اقشار کم درآمد است وضعیت اشتغال خیلی از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد حمایتی تحت تأثیر کرونا قرار گرفته و خیلی کاهش یافته است.

طی ماه‌های ابتدای امسال افزایش مستمری مددجویان را داشتیم، اما این افزایش در مقایسه با گرانی حال حاضر رقم آنچنانی نیست، لذا با توجه به این که در آستانه سال جدید هستیم بهزیستی استان برای تهیه بسته معیشتی برای مددجویان نیازمند کمک خیرین است.

محمدی می گوید: انشعابات آب، برق و گاز مددجویان کم‌مصرف تحت پوشش رایگان می شود اطلاعات مددجویان توسط مراکز مثبت زندگی فعال در استان ثبت شده است که امیدواریم در سال آینده شاهد تحقق این مهم باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.