مدیر اجراییات شهرداری کرمانشاه گفت: جمع آوری متکدیان از سطح شهر آغاز شده و برای نگهداری تمام این افراد کمبود مکان داریم.

شیرزاد عباسی مدیر اجراییات شهرداری کرمانشاه گفت : طی چند روز گذشته طرح جمع آوری این افراد شروع شده تا در ایام پایانی سال و ایام نوروز شهر چهره بهتری داشته باشد.

به گفته مدیر اجراییات شهرداری کرمانشاه برای نگهداری این افراد ظرفیت اردوگاه چشمه سفید از ۱۲۰ نفر به ۱۹۰ نفر افزایش داده شده و حتی در روز‌های نوروز این ظرفیت به ۲۳۰ نفر هم افزایش می‌یابد.

متاسفانه در حال حاضر جهت جمع آوری تمام متکدیان به شدت با کمبود جا مواجه هستیم و اماکنی جهت نگهداری تمام این افراد نداریم.

در کنار متکدیان، معتادان متجاهر را هم در سطح شهر داریم که بهزیستی هم در راستای نگهداری بیشتر این افراد، ظرفیت مرکز ماده ۱۶ را به بیش از ۴۰۰ نفر افزایش داده است.

با این وجود این ظرفیت‌ها برای نگهداری تمام این افراد کفایت نمی‌کند و نیاز است اماکن بیشتری در این زمینه احداث شود.

عباسی می گوید: تلاش ما این است تا حد توان و ظرفیت موجود این افراد را از سطح شهر جمع آوری کرده و بتوانیم چهره زیبایی از شهر در ایام نوروز برای مردم و گردشگران بسازیم.

در ایام نوروز هم گشت‌های ما در سطح شهر و بویژه تفرجگاه‌ها فعال است تا در صورت مشاهده متکدیان و معتادان متجاهر نسبت به جمع آوری آن‌ها اقدام کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.