در این خبر به ویژگی‌ های برتر پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۲ اولترا پرداخته شده است.

سامسونگ اخیراً گلکسی اس ۲۲ اولترا، نسخه برتر سری گلکسی اس ۲۲ را عرضه کرده است. گلکسی اس ۲۲ اولترا دارای مشخصات درجه یک پرچمدار مانند تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱، پشتیبانی از قلم S و تنظیم دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

به گزارش indianexpress، گلکسی اس ۲۲ اولترا دارای صفحه نمایش Dynamic AMOLED ۲X ۱۴۴۰ x ۳۰۸۸ پیکسل با پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز از طریق یک پنل LTPO است که می‌تواند به صورت پویا نرخ تازه سازی را مطابق با محتوای روی صفحه تغییر دهد. این نمایشگر همچنین از استاندارد HDR۱۰+ پشتیبانی می‌کند و دارای حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت است که آن را به یکی از درخشان‌ترین نمایشگر‌های گوشی‌های هوشمند تبدیل کرده است.

طراحی و بدنه فلزی

بدنه گوشی

گلکسی اس ۲۲ اولترا دارای طراحی شیشه‌ای با فریم آلومینیومی است. نمایشگر جلو نیز توسط پنل Corning Gorilla Glass Victus+ محافظت می‌شود. این گوشی همچنین دارای گواهی IP۶۸ است و از این رو در برابر آب و گرد و غبار محافظت می‌شود. ابعاد دستگاه ۱۶۳.۳ x ۷۷.۹ x ۸.۹ میلی متر و وزن آن ۲۲۹ گرم است.

جزئیاتی از دوربین‌ها

دوربین

گلکسی اس ۲۲ اولترا دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با OIS به همراه دوربین تله فوتو پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با OIS و زوم اپتیکال ۱۰ برابر، سنسور تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی دیگر با OIS و زوم اپتیکال ۳ برابر است. همچنین یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با پیکسل دوگانه PDAF و پشتیبانی از فیلم Super Steady نیز در این تلفن وجود دارد.

پشتیبانی از S-Pen

قلم گوشی

با توجه به اینکه سری گلکسی نوت اکنون رسماً از بین رفته، گلکسی اس ۲۲ اولترا نزدیک‌ ترین دستگاه به یک تلفن سری نوت است. اس ۲۲ اولترا دارای پشتیبانی کامل از S-Pen با یک حفره داخلی برای ذخیره S-Pen در زمانی که از آن استفاده نمی‌شود، است.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار