سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا قربانی یک مشکل در صفحه نمایش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - رسانه فرانسوی Fandroid در گزارش خود به مشکل نگران کننده جدیدترین تلفن هوشمند برتر سامسونگ یعنی Galaxy S۲۲ Ultra اشاره کرد.

براساس گزارش BGR India؛ این مقاله در واقع بر وجود مشکل صفحه نمایش دستگاه تأکید می‌کند. اگرچه این مشکل در طول آزمایشات انجام شده قبل از رسمی شدن تلفن هوشمند هم دیده شد، اما اکنون در دستگاه سایر کاربران نیز ظاهر شده است. با توجه به اینکه مشکل رایج به نظر می‌رسد، این وضعیت را برای همه مصرف کنندگان نگران کننده‌تر می‌کند.

یک اشکال در نمایشگر سامسونگ Galaxy S۲۲ Ultra

ابتدا اجازه دهید کمی در مورد مشکلی که کاربران سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا با آن مواجه هستند توضیح دهیم؛ بنابراین فراندروید توضیح می‌دهد که یک نوار خاکستری هنگام تماشای محتوای ویدیویی در YouTube و Netflix در وسط صفحه می‌نشیند. در تالار گفتمان سامسونگ، کاربری به نام FFFan به اشکال مشابهی اشاره می‌کند: من با S۲۲ Ultra خود مشکل دارم، نوار پیکسل‌هایی مانند تلویزیون‌های قدیمی اشعه کاتدی فقط زمانی که یک ویدیو تماشا می‌کنم ظاهر می‎شود. Alexl۰۲ به نوبه خود اعلام می‌کند: " امروز S۲۲ Ultra را دریافت کردم و هنگام باز کردن قفل یا تماشای Netflix یا هر ویدیوی پخش دیگر، مشکلی را روی صفحه می‌بینم ".

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا قربانی مشکل صفحه نمایش

طبق تحقیقات اولیه آن‌ها، این مشکل به طور کلی زمانی ظاهر می‌شود که صفحه نمایش در تعریف WQHD+ استفاده شود. فراندروید تصریح می‌کند که به نظر می‌رسد این مشکل پس از انجام ریست کامل گوشی هوشمند از بین رفته است؛ بنابراین مشکل بسیار جزئی به نظر می‌رسد و می‌تواند از طریق یک به روز رسانی در آینده برطرف شود. در حال حاضر، سامسونگ به انجمن رسمی خود در مورد این باگ صفحه نمایش واکنشی نشان نداده است؛ بنابراین مشتریان شاکی از این باگ منتظر پاسخ شرکت کره جنوبی، به روز رسانی یا تنظیم مجدد کامل دستگاه خود هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mehdi
۲۲:۳۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
کاملاً اشتباههه
چون صفحه نمایش نقطه قوت ای گوشیه
و این حاشیه ها در رو نمایی از پرچم داران برند های دیگه هم اتفاق افتاده
پس اول بزار کامل وارد ایران بشه بعد اون موقع به نظر کارشناسان ایرانی گوش کن و متن بزار
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۵۷ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
عرض سلام وخسته نباشید،من یک ماه پیش سامسونگa52s5jخریدم بعدچندروزهمین مشگل جزئی که تواین پست بهش پرداختیدواسه گوشیم پیش اومدب نمایندگی خدمات پس ازفروش مراجعه کردم فهمیدم توی مدلای دیگه ی سامسونگ هم کلی مشگلات ازاین قبیل ومختلف شایع شده متاسفانه هیچ کاری واسم نکردن الان گوشیم لحظه ب لحظه داره مشگلش بیشترمیشه جوری که وقتی زنگ میخوره اینقدرصفحه پرش پیکسل داره که انگاررقص نورروشنه رونمایشگر،واقعارواعصابه این مسئله
هیچکی هم رسیدگی نمیکنه گارانتی کاملاچیزبی معنی هست هیچ قانون رسیدگی وجودنداره
Iran (Islamic Republic of)
Mehdi
۲۲:۴۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
نگاه کن حتماً باهاش یه کاری کردی
چون من مامانم a51 داره بابام a32و خودم هم a52 5G و اتفاقاً همین یه ماه پیش خریدم و اصلاً همچین مشکلی پیش نیومد
آخرین اخبار