مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در پی بارندگی ها‌ی ر‌وز گذشته در برخی شهرستان‌های جنوب استان به ۳۲ نفر از هموطنان اسکان اضطراری داده شد .

علیرضا میربهاءالدین گفت: به دنبال ورود توده‌ای بارشی به استان و وقوع بارندگی، نیرو‌های عملیاتی جنعیت هلال احمر در حالت آماده باش قرار دارند.

او می گوید: در پی بارندگی ها‌ی ر‌وز گذشته در برخی شهرستان‌های جنوب استان، عملیات امداد رسانی در شهرستان نیک شهر و ۷ روستای اسپکه - بنت - لاشار - سروجاه - هیچان - دسک - کوچینک آغاز گردید و امدادگران و نجاتگران این جمعیت پس از ارزیابی مناطق حادثه دیده نسبت به ارائه خدمات امدادی به آسیب دیدگان اقدام کرده اند.

به گفته  مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان    ۱۰ نیروی عملیاتی در قالب ۲ تیم امدادی خدمات لازم را به آسیب دیدگان ارائه نمودند و علاوه بر اسکان اضطراری ۳۲ نفر از هموطنان در این مناطق، ۵ دستگاه چادر، ۲۰ تخته پتو و ۳ تخته موکت و ۱۰ کیلو گرم نایلون پوششی و ۱۱۰ کنسرو در بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

میربهاء الدین گفت: کلیه نیرو‌های امدادی در حالت آماده باش کامل هستند و تجهیزات برای مقابله با سیلاب احتمالی نیز فراهم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار