جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۳۰ میلیارد ریال انواع کالای احتکاری در بازرسی از یک انبار در شهرستان فنوج خبر داد.

سرهنگ مرتضی جوکار گفت:  مأموران انتظامی شهرستان فنوج در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی با اشراف اطلاعاتی خود فردی را که اقدام به احتکار کالا و ارزاق عمومی در انبار یک مغازه کلی فروشی در آن شهرستان کرده بود شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: مأموران در این رابطه به همراه کارشناسان اداره صمت استان از انبار مذکور بازرسی که طی آن بیش از ۲۴ تن برنج و مقادیر قابل توجهی انواع اقلام خوراکی و مواد شوینده احتکاری کشف شد. ارزش اقلام احتکاری کشف شده بنابر اعلام نظر کارشناسان بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

 سرهنگ جوکار   گفت: در راستای طرح تشدید برخورد با قاچاق کالا و مقابله با متخلفان اقتصادی ماموران انتظامی شهرستان بمپور هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی آن شهرستان به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان می گوید: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۲۴ تن روغن خوراکی قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند. ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۶ میلیارد ریال برآورد که در این خصوص راننده متخلف پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار