فرماندار خاش بر ثابت نگهداشتن قیمت کالا‌های اساسی، تشدید نظارت بر بازار و کنترل و ثبات آن تاکید کرد.

صاحب گل صالحی در نشست اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان خاش با قدردانی از زحمات اعضای ستاد تنظیم بازار، اقدامات مطلوب در تأمین سوخت زمستانه، نفت سفید و گاز، توزیع مرغ و ضرورت تداوم فعالیت‌های نظارتی در شکل گیری تغییرات ملموس برای شهروندان عنوان کرد.

او گفت: در ایام پایانی سال تأمین کالا‌های اساسی، قیمت گذاری کالا، نظارت و بازرسی بر واحد‌های صنفی و بویژه توزیع اقلام تنظیم بازار باید با جدیت توسط اعضای ستاد تنظیم بازار پیگیری و اجرا شود.

صالحی گفت:نابسامانی قیمت کالاها، کمبود اقلام ضروری و مایحتاج سبد خانوار اعم از نان، مرغ، تخم مرغ، گوشت و...، التهاب بازار و... خط قرمز کارگروه تنظیم بازار است و باید به صورت قاطعانه با واحد‌های صنفی متخلف که مرتکب کم فروشی، گران‌فروشی، احتکار با انگیزه افزایش قیمت و دیگر جرائم مشابه می‌شوند؛ برخورد شود.

فرماندار خاش گفت:پس از انجام گشت‌های مشترک ستاد تنظیم بازار و نیز بازدید‌های جداگانه دستگاه‌های ناظر، مشاهده تخلف، چشم پوشی و نادیده گرفتن آن؛ خیانت به مردم و تضییع حق الناس است .

صالحی گفت:با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و عید نوروز جهاد کشاورزی و دستگاه‌های نظارتی روی موضوع نظارت بر قیمت اقلام ضروری، میوه شب عید و کیفیت آن‌ها حساس باشد و جدی‌تر از قبل به ماجرا ورود پیدا کرده و قاطعانه مقابل این واحد‌های متخلف بایستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار