گزارش‌های جدید حاکی از آن است که راه اندازی محدود منطقه‌ای Apex Legends Mobile به تعویق افتاده است.

شرکت EA ابتدا هفته گذشته اعلام کرد که در پایان ماه، نسخه بتای بازی Apex Legends Mobile را در مناطق منتخب منتشر خواهد کرد. اما حالا خبر رسیده که عرضه محدود منطقه‌ای این بازی، حدود یک هفته به تعویق افتاده است، بنابراین طرفداران بتل رویال باید کمی بیشتر منتظر بمانند.

به گزارش فون آرنا؛ توسعه‌دهنده این بازی بحران‌های کنونی در اوکراین را دلیل اصلی این تاخیر ذکر کرد: "به دلیل رویداد‌های جهانی فعلی، ما تصمیم گرفتیم زمان راه‌اندازی محدود منطقه‌ای بازی Apex Legends Mobile را تغییر دهیم."

همانطور که گفته شد، اکنون انتظار می‌رود این بازی در تاریخ ۷ مارس در کشور‌های منتخب منتشر شود. هفته آینده، Apex Legends برای اندروید و iOS در کشور‌های استرالیا، نیوزلند، سنگاپور، مالزی، فیلیپین، اندونزی، مکزیک، پرو، آرژانتین و کلمبیا، در دسترس خواهد بود.

در طول آزمایش بازی، طرفداران بتل رویال می‌توانند به عنوان Bloodhound، Gibraltar، Lifeline، Wraith، Bangalore، Octane، Mirage، Pathfinder و Caustic بازی کنند. با این حال، زمانی که بازی به صورت عمومی عرضه شود، ویژگی‌ها و محتوای گیم پلی بیشتری را ارائه خواهد داد.

بازی Apex Legends Mobile

توسعه دهندگان اعلام کردند که این بازی از دستگاه‌های iOS با رم کمتر از ۲ گیگابایت (در آزمایش منطقه محدود) و همچنین از دستگاه‌های اندرویدی با رم کمتر از ۳ گیگابایت پشتیبانی نمی‌کند.


بیشتر بخوانید


با این حال، این بازی از دستگاه‌های اندرویدی دارای ۲ گیگابایت رم از برند‌های Vivo، Oppo، Huawei، Motorola، Samsung، Lenovo و Xiaomi پشتیبانی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار