طراحی هدست PlayStation VR۲ فاش شد

طراجی هدست PlayStation VR ۲ که کاملا با PS۵ مطلابقت دارد، دارای صفحه تنظیم لنز و هواکش است.

باشگاه خبرنگاران جوان - سونی روز سه‌شنبه اولین اطلاعات خود را نسبت به نسل بعدی هدست پلی‌استیشن VR۲ ارائه و اذعان کرد که این هدست از ظاهر خانواده PS۵ الهام گرفته شده است. نام دستگاه ماه گذشته فاش شد، این در حالی است که کنترلر‌های PSVR۲ Sense نزدیک به یک سال پیش نمایش داده شدند.

به گزارش cnet، هدست جدید PS۵ سبکتر از PSVR قدیمی است که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و دارای صفحه تنظیم لنز و طراحی دریچه به روز شده است. یوجین موریساوا، مدیر ارشد هنری سونی، در یک پست وبلاگی گفت: "یکی از زمینه‌هایی که ابتدا می‌خواستم روی آن تمرکز کنم، ایده ایجاد دریچه‌ای در هدست برای خروج هوا بود، مشابه دریچه‌های کنسول PS۵ که جریان هوا را امکان‌پذیر می‌کند. مهندسان ما این ایده را به عنوان یک راه خوب برای تهویه و جلوگیری از مه آلود شدن لنز، زمانی که بازیکنان در بازی‌های واقعیت مجازی خود غوطه ور هستند، ارائه کردند."

هدست PlayStation VR۲

هدست PlayStation VR۲ سونی

یوجین موریساوا افزود: "برای رسیدن به این هدف، روی مفاهیم طراحی زیادی کار کردم و در طراحی نهایی، فضای کمی بین سطح بالایی و جلوی اسکوپ وجود دارد که حاوی تهویه یکپارچه است. درست مانند PS۵ و کنترلر‌های DualSense آن، هزاران لوگوی ریز پلی استیشن را در باند جلو و پشت هدست خواهید دید."

این شرکت ژاپنی تاریخ عرضه یا قیمت دستگاه را فاش نکرد، اما نسخه اصلی در زمان عرضه ۳۹۹ دلار قیمت داشت. سونی قبلاً اعلام کرده بود که این دستگاه دارای نمایشگر‌های OLED ۴K HDR با رزولوشن ۲۰۰۰x۲۰۴۰ پیکسل، همراه با نرخ فریم ۹۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز خواهد بود. همچنین این محصول در حال دریافت یک بازی انحصاری در قالب Horizon Call of the Mountain است که یک اسپین آف از سری محبوب پلی‌استیشن Horizon است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار