تعویق ۱۰ ساله در ساخت هدست واقعیت ترکیبی متا

شرکت متا در کنفرانس تبلیغاتی که به تازگی برگزار شد، اشاره کرد که ساخت هدست واقعیت ترکیبی متا یک دهه به تعویق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان - فناوری واقعیت ترکیبی (MR) می‌تواند به فردی که هدست واقعیت ترکیبی به سر دارد، اجازه دهد تا از یک شیء در دنیای واقعی برای انجام یک واکنش در دنیای مجازی، مانند ضربه زدن به یک شخصیت بازی ویدئویی با چوب بیسبال استفاده کند. این یکی از سه نوع فناوری واقعیت توسعه یافته است که اغلب با متاورس ارتباط دارد.

به گزارش indianexpress، واقعیت افزوده با بازی‌های موبایلی مانند Pokemon Go وجود دارد، اما بازیکنان نمی‌توانند با یک جسم فیزیکی بر دنیای دیجیتال تأثیر بگذارند. هدست‌های واقعیت مجازی، مانند Oculus متا، کاربران را در یک دنیای کاملا مجازی غوطه ور می‌کند که در آن می‌توانند با محیط تعامل داشته باشند. اظهارات شرکت متا در یک تماس زوم با آژانس‌های تبلیغاتی در روز پنجشنبه منتشر شد، که قرار بود به تبلیغ کنندگان در درک بهتر متاورس کمک کند.

این اولین میزگرد متا با آژانس‌ها در مورد متاورس بود. در این جلسه متا به تخمین واقعیت ترکیبی که چند سال با آن فاصله دارد اشاره کرد. متا در این باره افزود: "ساخت هدست واقعیت ترکیبی ممکن است یک دهه طول بکشد. برخی از هدست‌های واقعیت ترکیبی موجود هستند، اما هنوز برای مصرف کنندگان عمومی طراحی نشده اند. برند‌ها می‌توانند با تولیدکنندگان محتوا در تبلیغات واقعیت افزوده شریک شوند یا از این فناوری برای آزمایش‌های لباس مجازی استفاده کنند."

لوگوی متا

HoloLens ۲ مایکروسافت که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، با قیمت ۳۵۰۰ دلار به فروش می‌رسد و برای استفاده در محل کار طراحی شده است. در کنفرانس سالانه Connect در ماه اکتبر، متا Project Cambria را معرفی کرد، هدستی که دارای قابلیت‌های واقعیت ترکیبی و ردیابی چهره و چشم است. انتظار می‌رود این هدست امسال عرضه شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار