کاین ولاسکوئز قهرمان دو دوره سنگین وزن UFC به دلیل تیراندازی و اتهامِ اقدام به قتل در منطقه خلیج سانفرانسیسکو دستگیر شد.

کاین ولاسکوئز قهرمان دو دوره سنگین وزن UFC است به اتهام اقدام به قتل دستگیر شد. 

 TMZ اولین رسانه‌ای که این خبر را منتشر کرده نوشت: اداره پلیس سن خوزه تأیید کرد که ولاسکوئز مظنون به تلاش برای قتل است و دفتر روابط رسانه‌ای پلیس در حال بررسی انگیزه و شرایط مربوط به این حادثه است که در خلیج سانفرانسیسکو اتفاق افتاد. منابع مجری قانون به ما می‌گویند که جنگجوی سابق در یک تیراندازی در سن خوزه در حدود ساعت ۳ بعد از ظهر در نزدیکی یک دبیرستان محلی دست داشته است.

در این تیراندازی یک مرد مجروح شد و ولاسکوئز اکنون در زندان شهرستان سانتا کلارا است و  روز چهارشنبه به  دادگاه حاضر خواهدرفت. 

مجازات‌های تلاش برای قتل در کالیفرنیا به دو درجه تقسیم می‌شود. برای اقدام به قتل درجه یکی که از پیش برنامه ریزی شده باشد،   محکومیت‌می تواند منجر به حبس ابد بدون آزادی مشروط باشد. پنج تا ۹ سالحبس نیزمجازات  اقدام به قتل درجه دومی که از پیش برنامه ریزی نشده و عمدی نباشد.

ولاسکوئز از زمانی که در راند اول مسابقه سال ۲۰۱۹ مقابل قهرمان فعلی سنگین وزن فرانسیس انگانو در فینیکس ناک اوت شد دیگر در این رشته دیده نشده است. او در شمال کالیفرنیا به دنیا آمد و بزرگ شد و یکی از بهترین مبارزان سنگین وزن MMA در تاریخ این ورزش است و قبل از ورود به هنر‌های رزمی مختلط، یک کشتی گیر ستاره دانشگاه ایالتی آریزونا بود.


بیشتر بخوانید

بلایی که مبارز به ظاهر بازنده در یک چشم بهم زدن سر حریفش آورد + فیلم


 

برچسب ها: کاین ولاسکوئز ، ufc ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار