یوسف اتال به دلیل حمایت از حضرت محمد (ص) ممکن است از تیم فرانسوی نیس اخراج شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، یوسف اتال، بازیکن الجزایری تیم فوتبال نیس فرانسه  به دلیل حمایت از خبیب نورماگمدوف قهرمان افسانه‌ای UFC که از پیامبر اسلام به دلیل توهین امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام و حمایت از کاریکاتور موهن از سوی نشریه فرانسوی شارلی ابدو معترض شده بود، حالا با یک کمپین اعتراضی رو به رو شده  و ممکن است از تیم خود اخراج شود!  

فیلیپ فردون، یکی از اعضای شورای شهرداری نیس، خواستار اخراج یوسف اتال از تیم نیس شد و حمایت این بازیکن از حبیب نورماگمدوف در "اینستاگرام" را توهین تلقی کرد. یوسف اتال درباره حمایت خود از حضرت محمد (ص) بیان کرد: من از حبیب بابت شجاعتش حمایت کردم و او را به عنوان یک ورزشکار تحسین می‌کنم.  من نمی‌خواستم به کسی صدمه بزنم  و به عنوان یک مسلمان و با تروریسم مخالفم.  

پیش از این حبیب نورماگمدوف پیامی را در "اینستاگرام" منتشر کرده و بدرفتاری با مسلمانان را به بهانه مبارزه برای آزادی بیان محکوم کرده بود. پست نورماگمدوف بیش از سه میلیون بازدید داشت و بزرگان دنیای فوتبال مانند کریم بنزما مهاجم رئال مادرید، ممدو ساخو و میرالم پیانیچ از بارسلونا از این پست حمایت کردند.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار