سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پیش فروش بلیت سفر‌های نوروزی برای پرواز‌های داخلی و خارجی نداریم.

میر اکبر رضوی گفت: پیش فروش بلیت سفر‌های نوروزی برای پرواز‌های داخلی و خارجی نداریم و علاوه بر آن هیچ افزایش قیمتی هم برای بلیت‌های امسال نداریم.

به گفته  سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکنون تعداد ۱۶۸ مجوز پرواز داخلی برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی جهت سفر‌های نوروز ۱۴۰۱ صادر شده است.

در خصوص افزایش نیافتن قیمت بلیت هواپیما و رعایت سقف قیمتی تاکنون وزیر راه و شهرسازی و همچنین مشاور وزیر راه دستور‌های ویژه‌ای را برای کنترل قیمت صادر کرده‌اند. 

در دو سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف پرهیز از تشویق مردم به انجام سفرها بخش حمل‌ونقل هوایی اقدام به پیش فروش بلیت هواپیما نمی‌کند.

امسال طرح پیش فروش بلیت‌های سفر‌های نوروزی در بخش حمل و نقل جاده‌ای از ۱۰ اسفند و پیش فروش بلیت حمل و نقل ریلی از ۸ اسفند شروع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
وااااا؟ آقا تو رو خدا یکی بره به این آقا بگه وقتی بلیط رفت برای ۲۸ اسفند و برگشت ۱۲ فروردین فروختن به ما اسمش اگر پیش فروش نیس چیه پس؟ من هفته پیش این بلیط ها را از سایت هواپیمایی ماهان گرفتم. مقصد تهران به کرمان از نوع اکونومی. اگر امکانش بود عکسش را میفرستادم تا صحت گفته هام مشخص بشه. همین الانم چک کردم داره توی سایت ها میفروشن. هر بلیط هم مبلغ یک میلیون پرداخت کردم در حالی که قیمت همین بلیط قبلش و الان ۷۰۰ هست که یعنی افزایش قیمت ۵۰ درصدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
تو چه خوش باوری آخه ، طبق معمول یه دروغی میگن، کنتور که نمیندازه ، نظرات ما هم که چاپ نمیشه، آخه خلاف مصالح این سایت هستش
آخرین اخبار