معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بازرسان به صورت مستمر و روزانه بر فعالیت مراکز و کارگاه‌های شیرینی و آجیل، نان برنجی، رستوران‌ها نظارت و بازرسی را با دقت انجام خواهند داد.

ابراهیم شکیبا گفت : بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی به صورت مستمر و روزانه بر فعالیت مراکز و کارگاه‌های شیرینی و آجیل، نان برنجی، رستوران‌ها و سایر مراکز هدف نظارت و بازرسی دارند.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بازرسی به صورت هدفمند و تاکید بر رعایت بهداشت فردی و بهداشت موادغذایی در دستور کار این تیم‌ها قرار دارد و این بازرسان از تمامی مراکزی که با سلامت مردم در ارتباط هستند بازدید و نظارت خواهند کرد.

تاکنون بیش از ۳۷۵ بازدید از مراکز هدف انجام شده و بیش از۳۵ اخطار بهداشتی صادر و ۱۰ مورد از کارگاه‌های متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

با توجه به شیوع ویروس اُمیکرون در استان، این تیم‌ها با محوریت مقابله با این ویروس در بحث پیشگیری و آموزش نیز با جدیت تمام بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سطح استان نظارت خواهند کرد.

تمامی تلاش ما این است امسال با توجه به شیوع اُمیکرون با همراهی مردم به گونه‌ای ویژه عمل کرده تا بتوانیم سلامت شهروندان را حفظ کرده و از تشدید وضعیت بیماری کرونا در استان جلوگیری کنیم.

شکیبا می گوید: از هم‌استانی‌ها درخواست می شود که با رعایت جدی شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه در مراکز تجمعی، ضمن حفظ سلامت خود و عزیزان خود، خادمان بهداشت را در مسیر برقراری سلامت مردم عزیز استان همراهی کنند.

سامانه ۱۹۰ پل ارتباطی مردم با معاونت بهداشتی است و مجموعه دانشگاه در صورت اعلام هرگونه شکایت از سوی هم استانی‌های عزیز، پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.