سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام گفت: رویکرد استانداری و به تبع معاونت توسعه مدیریت، تعامل و همکاری دو سویه در حل مشکلات و پیشبرد اهداف تعیین شده است و در زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی و زیرساخت کتابخانه‌های عمومی آمادگی لازم وجود دارد.

به منظور بررسی وضعیت کتاب و کتابخوانی و روند فعالیت‌های فرهنگی، سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام به همراه منصور رجبی، معاون این اداره کل با ناصر نجفی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری دیدار کرد.

به گفته آقای ناصر نجفی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام، رویکرد استانداری و به تبع معاونت توسعه مدیریت، تعامل و همکاری دو سویه در حل مشکلات و پیشبرد اهداف تعیین شده است و در زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی و زیرساخت کتابخانه‌های عمومی آمادگی لازم وجود دارد البته باید از ظرفیت‌های مردمی به ویژه خیرین استفاده کرد.

به گفته سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام نیز، توسعه فرهنگ مطالعه و ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه از این طریق از مهمترین رسالت کتابخانه‌های عمومی است که سالانه در این راستا برنامه‌های فرهنگی و جشنواره‌های متعددی برگزار می‌شود.

هدف نهایی تبدیل این مراکز به پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی قدرتمندی است که به بخشی از مطالبات مردم پاسخ دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.