مراسم تقدیر از بهورزان، مراقبت سلامت و مربیان مراکز آموزش بهورزی نمونه استان در سال ۱۴۰۰ با حضور مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

مراسم تقدیر از بهورزان، مراقبت سلامت و مربیان مراکز آموزش بهورزی نمونه استان با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام، معاون بهداشتی دانشگاه، مدیر روابط عمومی و مسئول آموزش بهورزی استان و حضور وزیر بهداشت و مسئولان معاونت بهداشت وزارت از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گفته  آقای جاسم محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این مراسم، بهورزان سرمایه‌ای ارزشمند و بی بدیل هستند که در نهایت دلسوزی و احساس مسئولیت و با کمترین امکانات، بزرگترین خدمات را به دور افتاده‌ترین نقاط ارائه می‌دهند.

در این روز‌های سخت مواجهه با بیماری کرونا، همکاران ما به عنوان بهورز در سطح استان بدون هراس از نام بیماری کرونا و ابتلای به آن، به شایستگی به مردم شریف استان خدمت نموده‌اند که قابل تقدیر است.

همه همکاران ما در عرصه بهورزی نمونه و سختکوش هستند و با احساس مسئولیت و جدیت به جامعه هدف ارائه خدمات می‌کنند لذا در این جلسه اگر از چند همکاران تقدیر می‌شود، به عنوان نماینده بهورزان مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

در ادامه این مراسم به گفته آقای جمیل صادقی‌فر معاون بهداشتی دانشگاه، ۲۰۶ خانه بهداشت روستایی در سطح استان وجود دارد که در قالب آنان بالغ بر ۳۶۰ بهورز به مردم و جامعه هدف خدمات رسانی می‌نمایند.

 در این آیین تجلیل که به صورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شد، از بهورزان، مربیان مراکز آموزش بهورزی و مراقبین سلامت نمونه سال ۱۴۰۰ استان با اهداء لوح از خدمات و تلاش‌های آنان تقدیر به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.