استاندار اردبیل گفت: لازم و ضروری است در حوزه کشاورزی به سمت تولید محصولات گلخانه‌ای با برند بین‌المللی و تولید کیفی حرکت کنیم.

سیدحامد عاملی گفت: بهره‌برداری از ظرفیت‌های استانی برای جذب گردشگر و توریسم‌های داخلی و خارجی از اهم مواردی است که برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی گردشگری و صنایع دستی در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور معرفی این ظرفیت‌ها نیز به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

استاندار اردبیل می گوید: هدف‌گذاری‌های اصلی برای تولید محصولات گلخانه‌ای در کنار گردشگری و بخش کشاورزی مورد توجه واقع شده و در این زمینه انتظار می‌رود با حضور سرمایه‌گذاران اتفاقات خوبی در سال‌های آینده رقم می‌خورد که درصدد هستیم کشاورزی استان را در حوزه اقتصادی و ثروت‌آفرینی به سمت تولید محصولات گلخانه‌ای با برند بین‌المللی و تولید کیفی حرکت کنیم.

به گفته او، تلاش برای تامین زمین مورد نیاز در ناحیه صنعتی جدید در نمین در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم حضور سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در استان را به وضعیت مطلوب برسانیم که در این زمینه رویکرد خدمت‌رسانی و توجه به احقاق حقوق مردم در دستور کار قرار گرفته است.

عاملی گفت: هدفگذاری‌های لازم برای تدوین برنامه‌های استانی سال آینده در دستور کار قرار گرفته که از ابتدای سال آینده حرکت‌ها و هدفگذاری‌های انجام یافته می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.

او می گوید: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمران شهری و روستایی با جذب سرمایه‌گذاران در افزایش تولید ثروت در دستور کار قرار گرفته است که به همین منظور درصدد تحقق اهداف مورد نظر برای دستیابی به اهداف توسعه‌ای در بخش‌های مختلف هستیم و امیدواریم بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

استاندار اردبیل گفت: برنامه‌ریزی در راستای تحقق اهداف مورد نظر می‌تواند ما را در بهبود وضعیت موجود رهنمون شود تا بتوانیم با کنترل وضعیت شاهد دستیابی به خواسته‌های خود باشیم.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار